Reply on: Sommelier #56615:
Napísal som Ti niekoľko konkrétnych prípadov, kedy ľudia v súčasnosti používajú k cestám MHD cez Dunaj Nový most a prečo by po vybudovaní električkovej radiály svoju trasu zmenili. Keďže ma ešte stále baví hádzať hrach o diskutérov, napíšem ďalší: Súčasná a-95 ma vyhodí na Šafárikovom námestí. Ak chcem ísť len do centra a nechce sa mi prestupovať na električku, je logické, že použijem a-93, ktorá ma k tomu centru vyhodí bližšie. Po vybudovaní radiály ma však aspoň jedna električka s hustým intervalom odvezie bez prestupu až priamo do centra, a to ešte bližšie, než to v súčasnosti robí a-93. Prečo by som naďalej chodil cez Nový most?
Sommelier
Poukazujem na to, ze most pre gumenu dopravu v miestach stareho mosta je velmi vhodny. Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany. Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie.
Seknut tuto dopravnu tepnu pred vybudovanim DOBREJ nahrady (co je Apollo len ciastocne) je riesenie na ake sme si zvykli, ze ?
A najlepsie na tom je, ze ked obrazne poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych (mozem-nemusim byt daleko od pravdy) je rozhodne narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba riesenim hodnym odsudenia na zakaz vykonavania akejkolvek cinnosti vo verejnoprospesnom zaujme do konca zivota s celosvetovou posobnostou.
Aj tak ide o peniaze a parcely v okoli drahy. Takze sme tam kde sme boli. A neviem si na to zvyknut. ?