O tej vyssej cene za 6 trolov som tu pisal uz davnejsie. Skoda ze sa nerozprudila diskusia skor, nie par dni pred dodanim prveho kusu.
Jedine co ma napadlo ako zvysena suma za jeden trol (opodstatnena) by bola este doprava. Aj 21Trka mala navysenu sumu o nejke 3 mil. Takze to by aj sedelo.
No 25Trky maju "prevratny" pomocny agregat a tak mohli pre ne poslat vodica. Teda ak tie tri miliony je suma za "cestovne"
Ad kurzove straty. Mam pocit, ze akykovek medzinarodny platobny stky a dnes uz deje v EURach. Aj SORky boli platene v EURach. Jedna (nie z tych poslednych ale tych predchadzajucich) bola za 100.000 Eur. Koruna v poslednych tyzdnoch dost posilnila, takze by to mohlo byt este lepsie.
Co sa dodavanyhc Solarisov tyka. Cena sa da lahko vypocitat. 200 mil / 21 kusov. Cize jeden cca za 9,5 mil. Ak by mal stat len o 500 tis menej kupili by ich 22.
Igorkov prispevok do BN bol fajn. Len bolo treba raznejsie povedat, je to plytvanie, zhodili dobre droty. Dat prirovnanie k zburaniu desatrocneho domu postavnene v najmodernejsich technologiach. Nech to obyc. ludia lahko pochopia.
Jedine co ma napadlo ako zvysena suma za jeden trol (opodstatnena) by bola este doprava. Aj 21Trka mala navysenu sumu o nejke 3 mil. Takze to by aj sedelo.
No 25Trky maju "prevratny" pomocny agregat a tak mohli pre ne poslat vodica. Teda ak tie tri miliony je suma za "cestovne"
Ad kurzove straty. Mam pocit, ze akykovek medzinarodny platobny stky a dnes uz deje v EURach. Aj SORky boli platene v EURach. Jedna (nie z tych poslednych ale tych predchadzajucich) bola za 100.000 Eur. Koruna v poslednych tyzdnoch dost posilnila, takze by to mohlo byt este lepsie.
Co sa dodavanyhc Solarisov tyka. Cena sa da lahko vypocitat. 200 mil / 21 kusov. Cize jeden cca za 9,5 mil. Ak by mal stat len o 500 tis menej kupili by ich 22.
Igorkov prispevok do BN bol fajn. Len bolo treba raznejsie povedat, je to plytvanie, zhodili dobre droty. Dat prirovnanie k zburaniu desatrocneho domu postavnene v najmodernejsich technologiach. Nech to obyc. ludia lahko pochopia.
Mike
Stary most bol mozno najlepsi pre dopravu do Petržlenky v čase, keď bol postavený, ale nie dnes. Ináč by s nim asi mesto niečo robilo. Súhlasím s Tebou ešte v takých 80 tych rokoch. Vtedy bol v Starom meste (1.obvod) najväčší rozdiel medzi počtom tam bývajúcich obyvateľov a pracovnými miestami. Aj v Petržalke bol tento rozdiel obrovský, akurát presne opačnými počtami ako v centre.. Najväčší prepravný prúd bol na trase Petržka - Centrum. (takisto ako Ružinov - Centrum, či Západ - Centrum. ) Ale dnes sa ten pomer pracujúcich a bývajúcich podstatne zmenil tak v 1. obvode, ako aj v 5. obvode, ale napr. aj v 2. obvode. Teda prepravný prúd 5.obvod - 2. obvod je dnes rovnako veľký, ak nie väčší, ako prúd 5.o - 1. o. Ale dnes je významný (aj keď skôr stále iba potenciálne) už aj prúd 5. o - 4.o. (Na ilustráciu poslúži dobre socka: dnes linky 68, 96, 98 - ako sa zmenila kapacita oproti povedzme 1990? (vtedy L55, 118, 119, 120);ďalej dnešná 92 oproti kedysi 112, a linky do centra oproti vtedajším linkám do centra)
Z tohto hľadiska sú najlepšie umiestnené mosty Prístavný, Apolo a Lafranconi. Mimochodom, ten most Apolo tam asi nepostavili len preto, že na Dunaji bola fúga medzi dvomi mostami. ?