Reply on: 81-71 #55940:
A čo sa týka tých súprav, áno môže byť aj systém 1 vlak sa rovná 3 vagóny. Ale kvoli tomu staviame tie tunely??
aj vo viedni ich doteraz kupili len 150 od tusim 1999/2000 ? (uz neviem presne datumy) a to pritom vieden je na tom kusok inak financne ked si moze dovolit presadit projekt tunelu pod dunaj a lobau narodny projket za 600 milionov euro, teda 10% statneho rozpoctu SR 
nemusíš tu robiť vyhlásenia ako "robotníci z Kablovky proti podvratným silám" - toto je diskusné fórum, tu sa o ničom nerozhoduje, a či sem niekto napíše taký alebo onaký názor, na konečný výsledok, čo sa udeje to nemá nijaký vplyv. Budeš mať šancu ovplyvniť vývoj - napríklad vo voľbách.
lebo sa tu zasmejem na takych primitivoch ako igorko, galiyosha alebo si (aj ked si ma prekvapil) a rad si podiskutujem s ludmi ako technopol, AAA, drink, yale a X dalsich ..
neboj, zajtra dorobis 
igorko, poznam takych neokrochancov ako ty, ale obycajne maju aspon tolko chochmesu, ze nepluvu. ale vidim, ze tebe je problem sa zdvihnut z toho primitivneho chovania 

vies ono je dobrym zvykom pomenuvanie funkcii ludom "manager" lebo im to zvysuje sebavedomie, commitment a lepsie pracuju, ale teba by som na hodinu vyrazil 
praha sa rozvija velmi, velmi dobre. su tam muchy, ale kdo je perfektny ? (okey, vieden :lol: )


je vyhodnejsie dat dlhsiu supravu na dlhsie intervaly ako kratsie na male intervaly.
AAA