Reply on: Technopol #55867:
toto je vseobecny omyl, ktory sa tu podsuva verejnosti, ze ked sa usetri hned na zaciatku na tunely tak mesto moze nakupit dalsie vozy alebo sa nebodaj nahrabat v meste.toto je blbost na urovni, lebo ked sa to nepodari na prvy sup v prvej etape (ze by sa hned v nej uvazovalo zakopat elektricku minimalne od safka po kamenne), tak to bude trvat mininamalne dalsich 10-20 rokov kym sa znovu najde politicka vola na peniaze od statu, lebo bez statu BA nebude schopna postavit ani len tu radialu.
Re #55874 fobust: zaujimave, ze igorkovi, tu je vsetko dovolene

Re #55875 S499.1023: ale no tak igorko, chod si urobit novy cennik, dosli ti tam nejake krabice do skladu a nerozculuj sa tu


fakt sa musim smiat, ze clovek co ma max na to urobit nejaky ten cenik vo velkosklade tu bude mudrovat o miliardovych investiciach:) ale to ma neprekvapuje, aj na sme.sk je plno expertov na vsetko, ale ty igorko sa stelujes minimalne do pozicie riaditela zemegule :)) ale aspon je tu fun

galiyosha
Palmy na Lužinách jsou umělé :-)"
ROTFL ?
Re #55885 tomas1: GO Karos v Prahe nevyzerajú ako GO Karos v Bratislave. Olúpané tyče, vzorkovník linolea na podlahe, rozpadnuté sedačky a do zbláznenia pískajúce brzdy tam tak ľahko nenájdeš.
Re #55859 drink: S-bahn je pekná vec, ale Bratislave by vzhľadom na jej prepravné nároky a tvar mesta pomohol asi ešte menej, než to zbožňované metro. Kde by ste ho naplnili? Ak nerátam regionálnu dopravu, vychádza mi to, že vzhľadom na mizerné rozloženie tratí po Bratislavy, hoc aj s vybudovaným tunelom z Filiálky do Petržalky, by sa S-bahnom dokázali voziť asi len obyvatelia DNV. Kde by ich však ten S-bahn vyhodil? Na Hlavnej stanici? A čo tam? Alebo nejakým prapodivným oblúkom na podzemnej Filiálke? Veď to by trvalo pomaly dlhšie, než terajšou 21kou...
Re #55826 aquila: "to ze sa s tym tunak kopu ludi stotoznuje ma sice prekvapilo"
Prekvapivé to nie je vôbec. "Tunak kopu ludi" S499.1023 osobne pozná a vie, že o verejnej doprave vie rádovo viac, než ty kedy budeš čo i len tušiť.