Reply on: Papyr #50679:
V istych relaciach sa oplati fakt uprednostnit auto pred MHD. V Bratislave je vsak tychto relacii OVELA viacej nez v Prahe. MHD vyuzivam vylucne na cest do centra, pricom aj tu casto idem autom, zaparkujem ho nedaleko od DPB, pri Stoke a odtial nemam problem ist pesi kamkolvek, hoc aj na hrad. Pripadne, ak je vikend alebo vecer, tak sa da parkovat aj v cenre. Ale ak idem KAMKOLVEK a KEDYKOLVEK v petrzalke, tak idem autom. Keby som nebyval tak vyhodne pri Raciasnkej radiale, s relativne dobrou peso dostupnostou aj z Vajnorskej, tak MHD nevyuzivam uz vobec. Jedine co vyuzijem su elektricky, ktore ako jediny prostriedok MHD za nieco stoja, este trolejbusy berem ako vhodny prostriedok do mestskeho prostredia. Autobusom do DNV uz nechodim. V zapche si radsej postojim v aute, no nie?
NN
otazne je coho sa tie presuny pocas prac. doby tykaju, ak je to bezpodmienecne nutne k praci tak mas mat sluzobne vozidlo a tam niet o com, ak ho niekto rozumne vyuziva, samozrejme ak sa niekto vozi autom tam kde by sa pokojne odviezol MHD a nic rizikove v nom neprevaza je len vecou firmy ako si vazi svojich penazi ze plytva na pouzivanie aut zamestnancami aj vtedy ked to nie je nutne a inak kazdy rozumny zamestnanec pouzivajuci sluzobne auto by mal vediet o firemnom parkovisku a ze do/z prace sa da dostat MHD a pocas prace pouzivat auto
Re #50683 Beus: dakujem za obsiahle vysvetlenie, myslim ze by sa hodilo aj ostatnym ho vydat niekde do FAQ, kedze toto je dost casta zaujimavost beznych laikov baviacich sa o elinach