Reply on: S499.1023 #45802:
OK takže nemyslel som okolo Martinskeho len po pôvodnej Ružinovskej Elinskej trate.Ďaľšia trať by mohla nahradiť 202. Na letisku len postupom času pribudnu cestujuci , no nie je to na stratu ani pri Avione. Ten nosny system by bol prikl. len doplnok 12 min. itervalom, ale rychlejší bez státia na križovatkách. V tomto máš pravdu -"Vyhliadkova jazda ," Bajkalska tam bude sidlisko, stara Ykea , ďaľšie bytovky , Trnávka to isté, Tesco a najväčši športovy park, blízko pri Vajnoroch sa len rozrastú i o ďaľšie inšt. podniky. Teraz sa to na oko zdá prehnané, ale načo zasa vrakobusi.Rakušania si tu niečo stavaju a našou ulohou je zkvalitniť cestovanie o ďalše možnosti a skulturnenia sa s koľajovou dopravou. ""To čo tu jazdi je len muzealna udržiavana muzealistyka. Kam to zasa vedie,? Dobre vieš že rychloelektričkou si ryclejšie za križovatkou ako Karosa čakajuc na prednosť zo zastávky. Jednokoľajkou začneš, postupne sa doplní ďaľšia. Ide o normalny ťah nosneho systému. Možno mnohy nesúhlasia, ale treba nejako začať a nespoliehať sa na zastarale riešenia. čim skôr a nie ?
?
tam už nebude problém prejsť cez železnicu vajnory. nemusíš hneď všade meniť trafá a len pridáš jednu koľaj naviac ... a môžeš obsluhovať i regiony, Všetko si to nejak tu iba komplikujú a peniaze len zasa nikde. Ako to bude na Trnavskej Račku a na ostatných križovatkách keď sa nám o pár rokov rozrastie Blava o niekolko Km a obyvateľov máme zasa naviac?. Le mi nepovedz, že zasa blabocam vševedko. Tá koľajova dopravá značné výhody má a nech už si kde kto tu tvrdí čo chce,vratane DPB...Ja preferujem, že je potrebné dať čo najskôr do prevádzky blavacky koľajovy nosný systém ...Aj prikl s napojením od dvojkolajnej trate na obojosmernu jednokolajku od centralneho trhoviska Zimny stadion ST ar., Bajkalska , trnavka napojenie zlate piesky Vajnory zel.st a späť atď.Nemusi to chodiť tak často ale može obslužiť aj okruh Trnavka Letisko zlate piesky letisko ružinov a pod. Ta jednokolajka pre rozbehnutie regio nosného systému