Reply on: Peon #48934:
Bez ohľadu na nedoriešené vozokm, koncepcia nosnej linky by sa imho nemala týmto spôsobom riadiť bodmi, akými sú napríklad nemocnice. Dôvod je zrejmý: do práce chodia ľudia každodenne, čo sa o chodení k doktorovi povedať určite nedá.Keby si sa na to pozrel z pohľadu dopravného priezkumu, tak by sa ti takáto 95 vyprázdnila ešte na sídlisku. Do samotnej nemocnice by išlo mizivé percento ľudí. Okrem toho nezabúdaj, že koncepčne je nová 95ka v podstate smradľavá gumokolná alternatíva električky. Po postavení (pánbohzaplať) električiek do Petržalky bude 95ka priamo nahradená. Určite by boli možnosti, ako upraviť aj nové linkové vedenie, tadiaľ, ako navrhuješ ty, cesta určite nevedie. 95ku by som si ja osobne dovolil, práve vďaka jej pokrokovej koncepcií s dlhodobejším výhľadom, označiť ako linku, na ktorú sa nesiaha.
CeCo
92S takisto nahradza cast byvalej 81ky (Halova - Nam. Hraniciarov).
83ka ma tu nevyhodu, ze ludia z Dubravky chodia na 90% prave po Hodzovo namestie. Podla mna by neuskodilo "otocit" linku 34 - isla by Dubravka - Patronka - SAV - Hodzovo nam. - Vazovova - Sancova - SAV - Patronka - Dubravka. Ono aj rano sa 83ka natrieskava a na Hodzku sa zrazu zazracne uvolni...
92S a 83 teda maju subeh len na zastavke Patronka a potom ten kusok v Petrzke. Ale podla mna je to fajn napad - 83 pre ludi, ktori idu z Petrzky do centra a ti, ktori idu dalej, sa zvezu 92S na Patronku a odtial linkou do ciela.
C.