a mam aj dalsi problem, dostat sa do prace mimo dopravnej spicky... na stranke chyba vyhladanie spojenia a tak, kedze som si este nezvykla nemam sancu, ... ci predsa???
Vyhladala som si spojenie s Petrzalky do Ruzinova a viete co som sa dozvedela, ze ked pojdem linkou 93 na zastavku AUPARK, tak zo zastavky AUPARK minutu ci dve po prichode 93-ky odchadza linka 50, ktora ma do Ruzinova dopravi...
Este stastie, ze si pamatam, ze nazov AUPARK ma viac ako jedna zastavka, mohla by som sa pekne napalit, lietat totiz este stale neviem...
Vyhladala som si spojenie s Petrzalky do Ruzinova a viete co som sa dozvedela, ze ked pojdem linkou 93 na zastavku AUPARK, tak zo zastavky AUPARK minutu ci dve po prichode 93-ky odchadza linka 50, ktora ma do Ruzinova dopravi...
Este stastie, ze si pamatam, ze nazov AUPARK ma viac ako jedna zastavka, mohla by som sa pekne napalit, lietat totiz este stale neviem...
). Ja osobne som za zlúčenie 83+92 s tým, že výsledná (expresná) linka by išla napr. práve cez Dúbravku.
Peon
Podľa mňa by mohli 95-ku predsa len presmerovať na Antolskú, 99-ka by išla na Vyšehradskú. A 59-ku by som presmeroval na Dolnozemskú, aby toho zas na Antolskú nepremávalo príliš veľa, ľudia v okolitých panelákoch by sa iste aj tomu potešili.
Vychádzam z toho, že na Antolskú naozaj nechodila len Petržalčania, ale okrem mnohých iných (nielen) pacientov aj medici z Družby ako tu už niekto spomínal. A keďže 95-ka je nosná linka, ani Petržalčanom by sa prístup na Antolskú príliš nezhoršil.
A Vyšehradskej by iste postačila jedna nosná linka - 93-ka, prečo by práve oni mali mať 2 nosné linky do centra mesta, ha?! Veď by mali aj tú 99-ku na prestup či dokonca peší prístup na Lúčanku...
Nárast vzkm by som možno (asi nie, že?) vykril zrušením 92-S, ktorú kvôli súbehu s 83 považujem za totálne zbytočnú.
A ešte mi vadí ukončenie 87-ky v Ovsišti okolo ktorého sa tu už minule diskutovalo, ale bez konkrétneho návrhu. Najbližšie obratiská sú Dostihová dráha a Muchovo nám. Ktoré sa vám pre ňu viac pozdáva? Alebo má niekto lepší nápad?