Tak ma napadlo, ze by sa mohla uzivit linka Zlate Piesky - Volkswagen s minimalnym poctom zastavok a snahou ako tak vyuzit dialnicny obchvat, pre ktoru je prirodzeny prestup na ine linky. Pre istotu som zvolil aj niekolko variantov jej vedenia, samozrejme zabezpecit vodicmi, ktori tym busom davaju co proto, lebo nema to zmysel pokial by sa niekto pachtil 41,5 km/h po dialnici. ?
1. Zlate piesky
2. Gagarinova – v obidvoch smeroch by stala na zastavke Ondrejovova, s tym, ze by sa otocila na parkovisku. Komplikovane, ale da sa
3a Pristavna – most Apollo
3b Pristavny most (nezastavuje)
3c Pristavna – Novy most – varianta nezachadzania do Petrzalky
4a Ekonomicka Univerzita – Mlynarovicova – Einsteinova
4b Vozovna Petrzalka – Einsteinova
5. Most Lafranconi (Lafranconi - 3c)
6a Patronka
6b Pri krizi
7. Volkswagen
1. Zlate piesky
2. Gagarinova – v obidvoch smeroch by stala na zastavke Ondrejovova, s tym, ze by sa otocila na parkovisku. Komplikovane, ale da sa
3a Pristavna – most Apollo
3b Pristavny most (nezastavuje)
3c Pristavna – Novy most – varianta nezachadzania do Petrzalky
4a Ekonomicka Univerzita – Mlynarovicova – Einsteinova
4b Vozovna Petrzalka – Einsteinova
5. Most Lafranconi (Lafranconi - 3c)
6a Patronka
6b Pri krizi
7. Volkswagen
tomas1
1.Neviem ako by to malo pritahovat pachatelov trestnych cinov, ta trat bude (snad) sucastou kulturne upraveneho prostredia. Pod terajsimi mostami sa deju take veci trochu z inych dovodov.
2.Imobilni ludia sa daju vyriesit jednoduchymi rampami alebo vytahmi.
3.Cas potrebny na vylezenie a zlezenie tych 7-10 vyskovych metrov by nemal byt nejak zasadny - par sekund.
4.Urcite by to bolo mozne architektonicky zakomponovat do okolia - vid napr. "nove spojeni" na zeleznici v Prahe ktore sa obtiera o centrum a nebude nijak narusovat panoramu mesta. Alebo nove el. trate v Prahe.
Najlacnejsie by bola ta hybridna trat, ktoru by zaplatila EU.