"Variant električky na estakáde (súvislý most nad okolitým terénom) dáva aj priestor na vznik asociálneho prostredia okolo, ale najmä pod ním." (z BAnovín #46716) - to je teda dobrá somarina.
Je vidno, ze v tej skupine architektov, urbanistov... neboli sociologovia. To ako keby som povedal, ze za situaciu na LunikuIX v KE nemoze to, ze tam komunisti vytvorili monosocialnu komunitu, ale blizka rychlodraha do VSZ.
Je vidno, ze v tej skupine architektov, urbanistov... neboli sociologovia. To ako keby som povedal, ze za situaciu na LunikuIX v KE nemoze to, ze tam komunisti vytvorili monosocialnu komunitu, ale blizka rychlodraha do VSZ.
hoppusmark
A ten článok od architektov sa mi tiež páči.. Presne tak, v Petržalke netreba estakádu, nie je tu toľko priečnych krížení, a zbytočne by sa tým iba rozdelila Petržalka.
Môj názor-postaviť takpovediac *obyčajnú* električku v Petržalke, samozrejme s totálnou preferenciou, modernými NP vozidlami- a ľudia nemusia fárať do podzemia ani sa škriabať na estakádu!!! Lebo darmo sú tu hádky, že pri metre treba fárať, lebo pri električke na es´takáde alebo pod zemou by to bolo to isté!
A tie zastávky týmto bližšie k ľuďom, tí potom určite nepôjdu radšej autobusom, ale električkou.
Ten článok je podľa mňa best solution pre Petržalku..
Ušetrené peniažky za estakádu by sa teda mohli použiť na úplnú reko starého mosta a začatia *hrabania* pod zem v centre ?