Čím viac príspevkov do diskusie o zmenách linkovania MHD v BA čítam, tým viac prichádzam k presvedčeniu, že najväčším nepriateľom človeka je nedostatok informácií. V podstate každý hodnotí problém z vlastného úzko lokálneho pohľadu. A to nielen obyčajný užívateľ - cestujúci, ale dokonca aj tí ktorí zmeny predkladajú. Nikto doteraz nevysvetlil na akom princípe sa hodnotenie súčasného stavu a nasledujúci návrh zmien realizoval. A práve tam je alfa-omega problému. Aby som mohol byť objektívny, musím mať dostatok informácií - podotýkam dostatok, teda nie empirickú skúsenosť, ako som sa tu dočítal. Poďme ale k veci - základom je digitalizácia prevádzkovej siete, linkovania a grafikónov. Potom dostatok relevantných podkladov o zaťažení jednotlivých liniek v čase a v trase. A na koniec objektívne kritéria, ktoré všetky tieto informácie usporiadajú a vyhodnotia. To všetko sa udialo v priebehu predchádzajúceho polroka a podieľali sa na tom mnohí špičkoví odborníci (od vysokoškolských profesorov až po úradníkov).
A k čomu sa dospelo? Nuž k tomuto... ale to až nabudúce...
aj odborník sa musí niečim živiť...
A k čomu sa dospelo? Nuž k tomuto... ale to až nabudúce...
aj odborník sa musí niečim živiť...
Len sa obavam, ze ti, co o tom rozhoduju, asi zaujem mat nebudu, hoci si myslim, ze by sa to jednoznacne vyplatilo, kedze nam vozy pomaly ale isto odchadzaju, a nove akosi nepribudaju 
) Len tie nam asi DPMK dobrovolne neda, nevraviac o tom, ze u nas by ich asi tiez prilis nechceli
LUK
Re #46425 Andy: PRESNE!!!