OT ale neodpustím si.
Dnes som po dlhom čase stretol známu. Rozprávali sme sa ako sa jej darí, dostali sme sa k práci a dozvedel som sa toto. Robí v IBM pri Poluse. IBM tu má cca 1400 zamestnancov. Časť je IBM Slovensko, časť ISC (International Servis Center). ISC robí servis pre polovicu Európy, tú druhú má ISC v Madride. Madrid robí južnú Európu a Škandináviu. Bratislava má Anglicko, Nemecko, Švajčiarko a celú strednú európu, balkán,... okrem Čechov, tí si to robia v Prahe. Takisto Francúzi si robia servis sami. A tak sa pýtam ďalej: "A centrála pre strednú Európu je v Prahe?" A ona: "Nie, to máš odkiaľ, tá je tu."
Takže by som to nazval ako lož má krátke nohy, či pražský syndróm. Po SONY, Philips ani IBM.
Inak, system podprdelneho vykurovania je to jedine, co na laminatovych sedackach v T3 vysoko ocenujem. Akurat "podprdelne" vykurovanie ma v priemere kazdy stvrty voz T3, ktorym sa veziem, ostatne maju vykurovanie "prdelne" - sedadlo si musis ohriat vlastnym zadkom
Ale aj tie kolesá tu sú už niekoľko rokov, vieme aké sú snimi problémy a zrejme niekto dostáva do vrecka za to, že ich DPB berie. Prečo tu to a teraz nepomenovať a nie zarkývať ľudí, ktorí nerobia veci tak ako majú.
Re #41350 Papyr: Neviem teda, ktoré sú sedačky Arianne, ale horšie ako náš T3 laminát sú sedačky v ULF-och. Na ničom horšom som nesedel. Po jednej zastávke som sa radšej postavil.
Re #41353 Vševedko: Mojej priateľke sa laminát v T3 začal páčiť, až keď som ju minulú zimu upozornil na vyhrievanie sedadiel. (teda ak funguje) Vtedy pripustila, že nie sú až také hrozné. A dokonca cez zimu skúša, ktorá kúri ☺ aby jej nebola zima.
Ja osobne keď cestujem sám tak mi to je jedno, ale keď idem s priateľkou tak pri usporiadaní 1+1 moje stehná trpia, ke´d sa k nej chcem otočiť bokom.
Cez deň tiež nezobrazujú linky kade to ide. Riešenie vidím vo vytvorení špeciálnych výjazdo-dojazdových liniek 231 a 232 vrátane vytvorenia BUSE softwaru a zverejnenia grafikonov. Prípadne by mohli cestou meniť čísla liniek:-P.
Netuší niekto, prečo dojazdy 201 sú označené "Amfiteáter" a dojazdy 202 "Vozovňa Hroboňova", keď obe idú na rovnaký cieľ? Nejako to nechápem. A keď už, tak to mohli dať opačne, lebo 202 vyhodí ľudí bližšie k Amfiteátru a 201 bližšie k vozovni.
Martine, piš buď Vševedko nebo Všeználek ale neprzni to na jakéhosi Vševědka:-P.
6e takový zákon není, vím, najdeš to v mé diskusi s Papyrem - já jsem se ho, právě naopak, ze srandy ptal, zda to nemá od Tebe:-P.
To metro na ČM bylo od začátku plánováno jako zadeklované, pak se na "vyřvání" obyvatel sídliště k tomu přidělala jen ta Kotasova okrasa. Ovšem v dobách, kdy se metro začínalo stavět, bylo jeho obalení zdůvodněno tím, že nesmí jezdit po povrchu kvůli neexistenci topení a náporovému větrání ruských souprav. Ty samé soupravy ovšem v Budapešti i třeba v Kyjevě jezdí v koncových úsecích po povrchu.
Vševědko:
Žádný takový zákon, který by stanovoval to, že metro smí jezdit jen v tunelu, neexistuje!!!! Na začátku příštího roku bude v Praze otevřen první povrchový úsek, kde metro vyjede přímo na povrch. Bude se jednat o prodložení linky metra A do ze st. Skalka do stanice Malešická.
To, že metro v Praze jezdí pod zemí je především díky členitému terénu a zastavěnému centru památkami. To, že metro jezdí na Černém Mostě v tubuse je hlavně díky tomu, že si to vyřvali lidi ze sídliště Černý Most - nedovolili, aby jim jezdilo metro pod okny a hlavně tím tubusem chtěli mít i protihlukový val od výpadovky Chlumecké ul.
Niekde hore v Karlovke alebo v Dúbravke sa stala nehoda, pretože cez Segnerovu v smere do mesta žiadne eliny nejazdia a pred chvíľou išla okolo policajná nehodovka s majákmi.
Mas smolu, moj zadok nepresvedcis. Ziadny zastupny argument. Arianne su sice otrasne, ale lepsie ako laminat. Skoro cokolvek je lepsie ako laminat. A lepsie sedadla ako v 9Tr nepoznam. Zato najhorsie mozne sedadla su v rekonstruovanych vozoch metra a supravach M1, tie su vdaka pravemu uhlu este horsie ako sedadla T3.
Re #41341 Vševedko: Nie je? Mne ktosi kedysi tvrdil, ze to tak je. Ale zakon som necital, takze ak to tak nie je, ospravedlnujem sa.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko