Zdravim.
1, Kadial ma ist elektricka na Dlhe diely? Terajsia cesta vyzera mat trosku "vacsie" stupanie nez tie elektricky asi zvladnu.
2, DPB chce zaviest kosele /citaj uniformy/ pre soferov MHD? A co pre soferky - v materiali sa spomina len model "panske"...?
3, Ako vlastne bude vyzerat ta elektrickova trat do Petrzky?
4, (posledne) - Ide sa riesit nieco s Patronkou?
Diki za odpovede.
C.
1, Kadial ma ist elektricka na Dlhe diely? Terajsia cesta vyzera mat trosku "vacsie" stupanie nez tie elektricky asi zvladnu.
2, DPB chce zaviest kosele /citaj uniformy/ pre soferov MHD? A co pre soferky - v materiali sa spomina len model "panske"...?
3, Ako vlastne bude vyzerat ta elektrickova trat do Petrzky?
4, (posledne) - Ide sa riesit nieco s Patronkou?
Diki za odpovede.
C.
Ámos Keynes
Dnes som po dlhom čase stretol známu. Rozprávali sme sa ako sa jej darí, dostali sme sa k práci a dozvedel som sa toto. Robí v IBM pri Poluse. IBM tu má cca 1400 zamestnancov. Časť je IBM Slovensko, časť ISC (International Servis Center). ISC robí servis pre polovicu Európy, tú druhú má ISC v Madride. Madrid robí južnú Európu a Škandináviu. Bratislava má Anglicko, Nemecko, Švajčiarko a celú strednú európu, balkán,... okrem Čechov, tí si to robia v Prahe. Takisto Francúzi si robia servis sami. A tak sa pýtam ďalej: "A centrála pre strednú Európu je v Prahe?" A ona: "Nie, to máš odkiaľ, tá je tu."
Takže by som to nazval ako lož má krátke nohy, či pražský syndróm. Po SONY, Philips ani IBM.