Reply on: Vševedko #40180:
No koruna má skôr opačné tendencie a NBS-kou je brzdená.Re #40185 Pypr: Ani nie, mestské zastupiteľstvo nie, lebo to musí mať vzťah k mestu a určite by nemal Prešovčan vzťah k Bratislave tak ako Bratislavčan k Prešovu. To BA MZ by som len zmenšil o polovicu. 80 darmožráčov nám netreba. BA má 400.000 obyvateľov takže na 10.000 obv. jeden poslanec stačí. Myslím, že adekvátne.
A čo sa direktora DPMP týka, každý má svoju cenu

Re #40173 Jonny: Dá sa súhlasiť. V podstate by sa dal zaviesť model, po ozdravení, že istá časť, minimálne však 1/2, toho čo DPB vyberie na cestovnom by sa mohlo použiť iba na kapitálové výdavky. Potom by DPB mohol povedať a ukázať prstom na čiernych cestujúcich a falošnú solidaritu platiacich s nimi. Koľko od vás vyberieme, toľko investujeme. Koľko dáte v takom sa budete voziť.
A samozrejme neprerábať K700 na plyn za 3,5milióna za jeden kus ak novú K950 máme za 4,5 melóna však áno.
Re #40226 Papyr: a 1. fašistická SR úplne niečo iné ako 1. CSR ?
Vrtacik
BRATISLAVA - Slabým miestom bratislavských ciest sú autobusové zastávky. Dopravné prostriedky sa tu zabárajú do asfaltu. Vytvárajú sa ryhy a tie prekážajú v jazde vozidiel. Riešením je betónovanie zastávok!
Rekonštrukcia jednej zastávky je však finančne veľmi nákladná. Vyjde to zhruba na 700-tisíc korún. "Snažíme sa ich robiť postupne. Minulý rok sme takto opravili šesť zastávok," hovorí Marián Blaho, poverený vedením oddelenia cestného hospodárstva. Robia sa zastávky v najhoršom stave v centre mesta a najvyťaženejšie úseky v Petržalke. Ako povedal Blaho, vymieňa sa asfaltové podložie za betónové, aby sa dopravné prostriedky v letných horúčavách nezabárali do asfaltu. Dokopy je však v hlavnom meste i 182 autobusových zastávok. Zatiaľ sa však podarilo opraviť iba sedemdesiat zastávok.
Text k foto: Kolesá dopravných prostriedkov sa zabárajú do asfaltu.