Caute vsetci, tak ako sa vam dnes cestovalo v Ba s mhd? Urcite prijemne ako vzdy. Ten kazdodenny pozitok z cestovania by som si nemohla odopriet. Tí cistí milí vonavi ludia a ziadna tlacenica. Proste krasa, tesim sa na cestu z prace. Najviac sa tesim na zdrazovanie. ?
Ono to bolo myslene ako zart, zasa to neber doslovne. ? Ale aby sme sa dorozumeli spravne, mozes prosim ta mne a aj ostatnych popisat v com spociva dynamicka a aj nedynamicka jazda. A prosim, ked uz budes pri tom, spomen aj rozdiely mezdi technikou jazdy v BA a napr. Wien, odkial prave pisem. ?
Ktoze to bol (ak je to niekto z Vas) minuly tyzden vo stvrtok fotografovat v Trnave Ikarusy ? Spominali mi totiz tamojsi domaci, ze tam boli dvaja ludia z BA, co ma vraj poznaju, tak len tak zo zvedavosti ...
Ak to nik z Vas nebol, povazujte prosim, za bezpredmetne ...
Tak toto by malo byt memento pre vsetkych, ktori si myslia, ze su nevystopovatelni. Vinnik bol odhaleny a boli voci nemu resp. nej a jej kumpanom vyvodene dost neprijemne dosledky na urovni skoly...
Ad Re #40180: Koruna môže mať vtendencie, aké chce, to všetko ešte stále neznamená, že to o pol roka nemôže byť úplne inak.
Ad Re #40185: Možno to takému keynesiánovi ako si Ty bude pripadať nenormálne, ale nie každý je predajný.
Ad Re #40226: Len tak mimochodom, chápeš vôbec presnejší význam slova fašistický? Fašistický režim totiž vládol v Taliansku, v Nemecku (a sprostredkovane na Slovensku) bol režim nacistický...
Presne tak. Oni by sa totiž s tými SGPákmi ani ULFmi tak dynamicky robiehať nemohli - všimni si ńiekedy štýl ovládania, to je jedno či ULFu alebo Ečka - vodič tam nasype najvyšší stupeň jazdy a tramvaj sa komótnec rozbieha. T3 má udávané max. zrýchlenie 1,8 m x s-2, tak som zvedavý, aká iná, západoeurópska električka, nezaložená na PCC koncepcii, to dosahuje.
Skôr než si ma podrobil zdrvujúcej kritike, mal si si zobrať do ruky slovník cudzích slov a preštudovať si, čo si máš predstavovať pod takým slovkom dynamický. Totiž to všetko, čo si tu popísal ako nedynamickú jazdu, JE dynamická jazda.
Tak ma este napadlo - uz aj viem, kto bol ten vodic, co mal problemy s prepinanim zberacov na T6 - kolega mi vcera referoval, ze robil 11-ku za nim, a ze ho dobehol (vikend, cize interval 20 minut) Jazdi s K2S-kami, T6 sa mu dostane do ruk velmi zriedka, preto tie problemy
Heh, to ozaj nevies, kde ich hladat?
T3M: 7602+7610, ex 7712+7716, ktore boli a su papierovo cokolvek (povodne T2 '59 po GO s vymenou skrine) len nie T3 zo '76, lebo nimi byt nemohli, vies preco
T3: 7703, 04, 06 - ten isty pripad
Beus