Reply on: Vševedko #40180:
No koruna má skôr opačné tendencie a NBS-kou je brzdená.Re #40185 Pypr: Ani nie, mestské zastupiteľstvo nie, lebo to musí mať vzťah k mestu a určite by nemal Prešovčan vzťah k Bratislave tak ako Bratislavčan k Prešovu. To BA MZ by som len zmenšil o polovicu. 80 darmožráčov nám netreba. BA má 400.000 obyvateľov takže na 10.000 obv. jeden poslanec stačí. Myslím, že adekvátne.
A čo sa direktora DPMP týka, každý má svoju cenu

Re #40173 Jonny: Dá sa súhlasiť. V podstate by sa dal zaviesť model, po ozdravení, že istá časť, minimálne však 1/2, toho čo DPB vyberie na cestovnom by sa mohlo použiť iba na kapitálové výdavky. Potom by DPB mohol povedať a ukázať prstom na čiernych cestujúcich a falošnú solidaritu platiacich s nimi. Koľko od vás vyberieme, toľko investujeme. Koľko dáte v takom sa budete voziť.
A samozrejme neprerábať K700 na plyn za 3,5milióna za jeden kus ak novú K950 máme za 4,5 melóna však áno.
Re #40226 Papyr: a 1. fašistická SR úplne niečo iné ako 1. CSR ?
fobust
☺ Dynamicku co? Akurat taku dynamicku, aku dynamicku mame aj preferenciu. Pri sucasnej hustote zastavok, neustalych kolajovych artefaktov (to slovo sa mi paci, myslel som tym najma lomy, chore vyhybky, etc.), vrbustich obmedzeni a pribrzdenych vodicov som veru NEZAZIL dynamicku jazdu ani v Bratislave. Jedine tak na 12/8, ale to bolo davnejsie. A vobec som nemal pocit, ze by bol komfort nejako priserne ovplyvneny rozchodom, skor neudrzbou: ako trati, tak vozidiel. ? Zato som zazil dynamicku jazdu na rychlodrahe v KE a vobec, vobec som nemal pocit, ze by vozidlo islo kvalitnejsie. Ta anakonda inak vrcala, cela sa triasla a to sme nesli ani 60 (odhad). Taktiez ma fascinovalo ukrutne pribrzdenie na nadjazd, ten prejazd tymy oblukmi.... A to sa vztahuje aj na obluky v meste. Ziaden kvalitativny posun k lepsiemu oproti BA. A to som porovnaval s T6, ktore MAJU tlmic. ?