Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bobitwo #255092:
Poukazujem na to že tvoj argument bol nezmyselný pretože nikto nenavrhoval aby tam Metropolitan stál kvôli ľuďom z Prahy alebo Budapešti. To nie je "útočenie na teba", ani to neimplikuje že si myslím že by tam Metropolitan stáť mal.

Ad 4 - my point exactly... Vytiahol si dve mestá odkiaľ naozaj nikto na BTS nepôjde a odignoroval asi 5 staníc po ceste odkiaľ ľudia na BTS cestujú aktívne a vo významných množstvách.
Reply on: 810zssk #255091:
Moment, takže si to zhrniem:
1/ ja som sa pýtal človeka, aký zmysel má zastavovanie EC Metropolitan na BTS, ak už to navrhoval.
2/ ty si na mňa reagoval: "Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva." - Takže tu sa tváriš, že ten Metropolitan na BTS má zmysel, lebo sú tu ľudia čo žijú medzi Prahou a Budapešťou a teda by ho využívali na cestu na BTS. Mimochodom, sú aj lety, kde sa oplatí prísť z Prahy do Bratislavy, takže aj odtiaľ nájdeš nejakého takého cestujúceho.
3/ "Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou." - Takže tu vlastne popieraš čo si vyššie napísal, keďže si sa oháňal ľuďmi, že spadajú pod spádovú oblasť BTS. Ten argument z Prahou? Prečo si vytiahol práve Prahu? Prečo nie Budapešť? Tú som tam tiež spomínal. Ale áno, mohol som spomenúť aj Kolín. To by bolo potom v poriadku zrazu?
4/ Zase vyťahuješ Prahu. Prečo nie Budapešť? Prečo nie Kolín? Pardubice? Brno? Břeclav? Možno čakáš veľa ľudí z Kútov? To som mal povypisovať každé jedno mesto, že či má zmysel na EC Metropolitan, aby stál na BTS, lebo stojí v Budapešť-Nyugati pu., Vac, Nagymaros-Visegrad, Szob, Štúrovo, Nové Zámky, Bratislava hl.st., Kúty, Břeclav, Brno hl.n., Pardubice hl.n., Kolín, Praha hl.n. a Praha hl.n.,Kolín, Pardubice hl.n., Česká Třebová, Brno hl.n., Břeclav, Kúty, Bratislava hl.st., Nové Zámky, Štúrovo, Szob, Nagymaros-Visegrad, Vac, Budapešť-Nyugati pu.

Takže z toho mi vychádza. že to síce považuješ za blbosť aby EC Metropolitan stal na BTS, ale útočíš na mňa pre Prahu, čo som spomenul? Či sa mýlim?
Reply on: bobitwo #255090:
Prečítal som čo si tam napísal. Oháňal si sa tým že tam nemá zmysel zastavovať lebo kto už by tam z Prahy chodil.
Reply on: 810zssk #255088:
Ešte raz, prečítaj si čo som tam napísal. Kde som tam napísal, že EC Metropolitan má stáť na BTS?
Reply on: david11 #255083:
Degeš nie je "brutálne" znížená kapacita. A keď boli na Trnávke, občas sa na t-49 objavili aj v minulosti.
Reply on: bobitwo #255087:
Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou.
Reply on: 810zssk #255085:
Predstav si, ja to viem vlaky stoja aj inde ako medzi východzou a cieľovou stanicou.
Vieš mi potom povedať prečo ak Bratislava nutne potrebuje pre BTS vlakovú zastávku pre EC, kde sa čaká, že by sa malo premlieť cca 3 milióny pasažierov, tak VIE s cca 31 miliónmi pasažierov, nemá EC čo ide z BA do Viedne cez letisko a letisko BUD v Budapešti nemá priame spojenie z Bratislavy EC, keď tam majú 5,5 milióna cestujúcich?

O koľko ľuďoch sa bavíme, aby cca 10-15 minútová zachádzka na BTS pre EC dávala zmysel? Bude nám tam pravidelne vystupovať/nastupovať aspoň 30 ľudí?
Reply on: david11 #255083:
4 miesta v degesoch minus su brutalna kapacita oproti 30Tr ?
Reply on: bobitwo #255073:
Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva.
Reply on: david11 #255081:
7 min. je uz vata, áno, ale zase na prestup je celkom malo nechať 2 min, ako aj v opacnom smere.

Os GA-TT: Hodinova vata, lebo keby boli ine casove polohy (setrnejsie), tak to by sa žiadala dalsia súprava s personálom.
Reply on: D555.3008 #255077:
Z tej L66 je problém prestúpiť na L49 či 71? Na čo tam preboha dávať degeše a brutálne oslabovať kapacitu na L49?
Reply on: TomJ #255079:
Za mňa je dosť zvrhlé ťahať ešte ďalej tie dízle z NR alebo Prievidze, keď všade máme dráty. No kvôli obehom asi tá Prievidza by to dala. No musela by sa posunúť s odchodmi, aby to dávalo zmysel.
Reply on: Joyki #255080:
Stále tam nemusí prísť o 7 min.skôr.keď ti vlak stoji na vedlajšej koľaji. Inak akoro hodinové vaty na obrat OS TT-GA sú luxusné s porovnaním S60 či Rex 60.
Reply on: david11 #255067:
Nie, lebo v Galante robi pripoj na Os do Trnavy v 58. minute.
Reply on: david11 #255068:
Mimochodom, R55 má na Novom Meste pauzu 45 minút. Prievidzké rýchliky až hodinu. Nedali by sa jedny alebo druhé potiahnuť do Petržalky namiesto S8? Tá S8 má totiž v pracovné dni poobede tú dieru kvôli tomu, že má vložené spoje do Rajky a keďže tam jazdí len jedna súprava, tak by nevyjazdila hodinový interval, ak by išla až na Nové Mesto.
Reply on: bobitwo #255073:
Napriklad Novy Ruzinov (len teda by sa muselo UNS posunut ako zastavka nad Parkovu aby si nesiel zbytocnych extra 300 - 350m a posunut zastavku Syslia blizsie ku krizovatke s Parkovou aby sa dalo ako-tak prestupit na L66) + su tam plany, ze sa tie polia zastavaju novou vystavbou. Tusim Yimba ci kto pisal, ze procesy uz bezia.
Reply on: bobitwo #255075:
Po uvolneni 30 Tr DG z Dlhych dielov ,mohli by sa presunut na 49na usek Mliekarenska -Grofska niva❓ 49 by sme mohli pecislovat na 46 --Mliekakenska - NUSCH.a 49-- Grofska Niva -Mliekarenska -onkologia 46 a 49 v preklade odchodov /46 v odchodoch dnešnych do cca 21*00/je predsa v plane postavit trolejbusovu trat Mliekarenska Prievozska 🤔 😉
a 66 vhodne skratit / Z mliekarenskej smer G.Niva k nem Ružinov a po Ružinovskej spat na Tomašikovú -okruh/
Reply on: bobitwo #255073:
Pod tou lávkou sa akože nezmestia nástupištia? Zo strany od Prístavného mosta.
UNS - tak napr. teraz ak by tam stála S8 tak bez prestupu až do Maďarska. Po vybudovaní zastávky v Petržalke za pár minút do Digital parku či Auparku..
Prečo by nemohli vzniknúť pod nadjazdom na Gagarinke nové zastávky? Načo by chodili peši až k cintorínu.
K Metropolitanom.. teraz bežne ľudia z Moravy odlietajú z BA. Po otvorení 33 nových spojení od Ryanairu a 29 od Wiizzairu ich bude nepomerne viac. Z druhej strany som myslel hlavne na ľudí od regiónu N.Zámkov no z Budapešti kľudne tiež. Aj kopec Slovákov odlieta teraz z Budapešti. Všetko závisí od ponuky. Od B. Bystrice ti idú zase v 2h.takte Urpíny.
Reply on: si #255074:
Teraz tam chodí 66 a chodí tam prakticky prázdna dá sa povedať. Ozaj tam treba potom ťahať 24m trolejbusy?
Reply on: bobitwo #255073:
volakedajsie plany pocitali so zadratovanim prievozu + mala tam byt aj vozovna a meniaren (z toho vyplyvaju problemy s poklesmi napatia na gagarinke v usekoch ktore su daleko od oboch susednych meniarni a v povodnych planoch mali byt napajane prave odtialto)
no a keby k tomu zazraku doslo, tak ten prestup na UNS na trolejbus ktory ta dovezie blizsie k domu by zmysel nejaky daval... len to sme zas oklukou aj pri objednavke dopravnych vykonov a ochote zo strany magistratu k narastu... akurat ze to nie je pre sudruhov take vonave ako kybel cervenej farby....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.