Ozyvam sa po kratkej odmlke a ak dovolite budem reagovat na prispevky od konca:
Karosa&co.-Co sa tyka klbovich karos vsetci dobre vieme ze rad 9xx je postaveny na koncepcii 7xx,cize ziadne zazraky neocakavajme.Niekto (zabudol som kto ale musi mi odpustit) tu napisal ze nadrz sa nachadza v prednej casti a motor v zadnej casti co bolo podla dotycneho konstrukcne najnebezpecnejsie riesenie.Povedzme si celkom otvorene ze ziadna povodna znacka autobusov z postkomunistickych krajin nie je idealna.Rad 7xx bol konstruovany este podla "socialistickych" noriem ktore na nasu bezpecnost velky ohlad nebrali(vid.vytahy).Napriek tomu sa aj tento konstrukcny celok rozhodne da zabezpecit tak aby splnal uz normi SR ci EU.
Doprava do Auparku:No,neviem sice co ste ocakavali ale je to doprava zadarmo a ja som v zivote nevidel dopravu ktora by bola aspon trochu kulturna a zaroven zadarmo.V Kosiciach sice aupark nemame ale zato doprava do isteho nemenovaneho OD je tiez zadarmo a jazdia na nej asi tie najzhnitejsie a zaroven najrozpadnutejsie karosy 732 ake som vobec kedy videl a to je uz co povedat.
Andy-nakoniec aj autobusy maju dva brzdove okruhy.
a nejaky hotel Kyjev je v Bratislave tiez?
Vladimir-co je s e.c.500?
Doplnenie mojho predchadzajuceho: prave som sa bol dozvedel od Sicka, ze tie tlacitka maju uz vsetky 14Tr-ky doinstalovane uz par rokov, je to kdesi na lavom bocnom paneli take hranate, ale nemylil som sa, ze kazdy voz to ma inde :))
Ak teda vodic prestavuje vyhybku sucasnym statim na jazde a mechanickej brzde, moze to byt z dvoch dovodov - zvyk, alebo nefungujuci vyhybkovy odpor/odpalena poistka
Andy #3890): Dve brzdy maju z jednoducheho dovodu - elektrodynamicku (cize brzdi trakcnym motorom) a mechanicku - celustovu. Pedal EDB (pravy) je v spodnej polke zdvihu mechanicky spriahnuty s pedalom celustovej brzdy (lavym), takze v poslednych fazach brzdenia musi stlacit brzdu viac nez do polovice, alebo tuknut po lavom pedali. A preto je to tak, aby boli tie brzdy nezavisle ovladatelne, su situacie ked nie je vhodne brzdit EDB.
S tymi tlacitkami: to prave som si nie isty, ze ako to vlastne maju, neviem ci to vobec maju, a ci vobec vo vsetkych vozoch, a mozno to maju tak, ze kazdy voz inde (co bolo bezne u novoprirobenych tlacitok na SM-kach) :))
Beus: Naco, preco a zaco ma trolejbus dve brzdy?
Beus: Preco niekedy vodici na 14TrKach s tym tlacidlom aj tak nepouzivaju tlacidlo, ale brzdia a zaroven rozbiehaju?
Na Vazke smer centrum konecne vznika poriadna el. zastavka...Sak bolo na case, uz je tam aj nova "tabula, alebo stojan", /neviem ako to mam nazvat/ kt. oznacuje zastavku Predpokladam ze do par dni to tam uz aj zaasfaltuju, bo pred tym novym domom je uz dlazba skoro hotova...
Dnes rano, ked som isiel do skoly som vystupil z 82 na Zahradnickej. Karosa zacala zatvarat dvere a zrazu sa ozval nechutny skripavy zvuk. Naskytol sa mi krasny pohlad ako rozbiehajuca sa karosa taha otvorene zadne dvere po asfalte asi 3 metre, aby ste mi rozumeli spodnu hranu dveri:), ale v pohode, iba skoro ich ulomil.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
CeCo