Predpokladam ze do par dni to tam uz aj zaasfaltuju, bo pred tym novym domom je uz dlazba skoro hotova...

Co sa tyka samotneho ovladania kontaktov - kedysi sa to robilo tak, ze sa prechadzalo kontaktom pod jazdou ("plynom") a zaroven vodic pribrzdoval kolesami, aby nezrychloval. Neskor zacali trolikom (pravdepodobne) doinstalovavat to co maju elektricky - vyhybkove tlacitko na paneli - ked ho stlaci, premostia sa zberace malym odporom, takze voz sa tvari voci kontaktu, ako keby tahal motorom. Ale tym tlacitkom som si nie celkom isty. Tot cela alchymia.
Doktor
Karosa&co.-Co sa tyka klbovich karos vsetci dobre vieme ze rad 9xx je postaveny na koncepcii 7xx,cize ziadne zazraky neocakavajme.Niekto (zabudol som kto ale musi mi odpustit) tu napisal ze nadrz sa nachadza v prednej casti a motor v zadnej casti co bolo podla dotycneho konstrukcne najnebezpecnejsie riesenie.Povedzme si celkom otvorene ze ziadna povodna znacka autobusov z postkomunistickych krajin nie je idealna.Rad 7xx bol konstruovany este podla "socialistickych" noriem ktore na nasu bezpecnost velky ohlad nebrali(vid.vytahy).Napriek tomu sa aj tento konstrukcny celok rozhodne da zabezpecit tak aby splnal uz normi SR ci EU.
Doprava do Auparku:No,neviem sice co ste ocakavali ale je to doprava zadarmo a ja som v zivote nevidel dopravu ktora by bola aspon trochu kulturna a zaroven zadarmo.V Kosiciach sice aupark nemame ale zato doprava do isteho nemenovaneho OD je tiez zadarmo a jazdia na nej asi tie najzhnitejsie a zaroven najrozpadnutejsie karosy 732 ake som vobec kedy videl a to je uz co povedat.
Andy-nakoniec aj autobusy maju dva brzdove okruhy.
a nejaky hotel Kyjev je v Bratislave tiez?
Vladimir-co je s e.c.500?