Doplnenie mojho predchadzajuceho: prave som sa bol dozvedel od Sicka, ze tie tlacitka maju uz vsetky 14Tr-ky doinstalovane uz par rokov, je to kdesi na lavom bocnom paneli take hranate, ale nemylil som sa, ze kazdy voz to ma inde :))
Ak teda vodic prestavuje vyhybku sucasnym statim na jazde a mechanickej brzde, moze to byt z dvoch dovodov - zvyk, alebo nefungujuci vyhybkovy odpor/odpalena poistka
Ak teda vodic prestavuje vyhybku sucasnym statim na jazde a mechanickej brzde, moze to byt z dvoch dovodov - zvyk, alebo nefungujuci vyhybkovy odpor/odpalena poistka
Co sa tyka samotneho ovladania kontaktov - kedysi sa to robilo tak, ze sa prechadzalo kontaktom pod jazdou ("plynom") a zaroven vodic pribrzdoval kolesami, aby nezrychloval. Neskor zacali trolikom (pravdepodobne) doinstalovavat to co maju elektricky - vyhybkove tlacitko na paneli - ked ho stlaci, premostia sa zberace malym odporom, takze voz sa tvari voci kontaktu, ako keby tahal motorom. Ale tym tlacitkom som si nie celkom isty. Tot cela alchymia.
Andy
tbc> A do akej miery su naburane? A kedy asi budu opravene?