Reply on: BMko #32483:
Dnes som rozprával aj človekom z Drážního úřadu, ktorý potvrdil, že v prípade vozidiel sa iba schvaľuje typ vozidla, typ výzbroje a vydáva sa preukaz spôsobilosti. Zmenu zapojenia výzbroje z dôvodu používana prepínania reverzu v bežnej prevádzke s cestujúcimi by sa pravdepodobne neschválilo, ale v prípade, ktorý predostrel Jenki (schválenie zapojenia z iného dôvodu), ku schváleniu takejto výzbroje pokojne dôjsť mohlo. No a spôsob používania a techniku jazdy vozidla už DÚ nesleduje.Na posledný odstavec máš logickú odpoveď v predošlom odstavci.
Sarko
V tejto súvislosti si chcem ešte raz prejsť, ktorý výsledok skúšobnej jazdy patrí ku ktorej možnosti zapojenia:
- v prípade odpichu na 300A a následnému streleniu (všetky 3 možnosti?)
- v prípade naskočenia čeľustí
- v prípade, že sa nebude nič diať (ktorá možnosť+finta s pridržaním odpadnutého LO).
Ešte jeden zaujímavý poznatok, ktorý som sa dnes dozvedel, že v prípade súprav 3xT3 sa zrýchľovače sa nastavili a dolaďovali tak, že jednak sa celý vlak správal ako jeden voz a jednak bola príprava stiahnutá na najnižšiu možnú mieru (údajne medzi 50 až 100A pri rýchlostiach 55 až 65 km/h). Aj z tohto dôvodu vozidlá trojičiek premávali stabilne bez prehadzovania vozidiel, či odpájania posledného vozidla (pre možnosť ďalšej prevádzky v súprave 2xT3) alebo oboch zadných vozidiel (pre možnosť ďalšej prevádzky ako sólo).