jenki: som rad, ze si nam popisal mechanicku upravu elektrickeho zapojenia zrychlovacov allà kosice. este by som si dovolil maly zlepsovak: trebo tie azbesty spravit kvapalinotesne, aby roztavene odporove plechy nevytekali na trat. a mozno to maju nejaky zlepsovak sami od seba, vsak odpor so stupajucou teplotou rastie a preto su ke vozy take odporne...
a len tak na margo:
mohol by si nezainteresovanym popisat, ako to bolo s medzizavitovou izolaciou na tlmivkach kosickych kt8, co sa robili v martinove? myslim tie vinylove, z ojazdenych gramoplatni... :-(@)
a len tak na margo:
mohol by si nezainteresovanym popisat, ako to bolo s medzizavitovou izolaciou na tlmivkach kosickych kt8, co sa robili v martinove? myslim tie vinylove, z ojazdenych gramoplatni... :-(@)
Sarko
Re #32479 BMko: Nezdá sa mi. Tu môžem argumentovať znalosťou KE pomerov, takže ak to spojím dokopy a napíšem, že to "odjakživa robia všetci starí vodiči", tak ani jedno slovo si neprotirečí. Výraz starí by som si však nevysvetľoval tým predkremačným vekom, ale odpracovaným časom a skúsenosťami.
Re #32480 BMko: A vieš, čo je tam za skrinku a čo všetko zapisuje? A na aký dlhý čas?
Re #32481 BMko: Neverím, že by si niekto zobral na triko takúto, podľa mňa významnú zmenu zapojenia. Tak ako neverím, že by to prešlo už len cez prvý, vlastný stupeň kontroly - OTKaR. Podľa mňa je zapojenie oficiálne, ale používanie prepínania reverzu neoficiálne.