Reply on: Spectre #29135:
Viem, že prvé Karosy B731 trpeli všelijakými neduhmi a kruto na to aj doplatili. Prvé "béčka" sa vo všeobecnosti vyraďovali už 6-8 rokov po zakúpení ako totálne vraky. Samotnému stavu vtedy napomáhali ešte nekvalitné GO, ktoré často dostali voz do horšieho stavu ako bol predtým. Odvtedy však doba pokročila a Karosa B73x sa dožíva štandardného veku v uspokojivom technickom stave. Keď nastúpim do 14 ročnej Karosy, ako cestujúci s o obyčajnými nárokmi nemám pripomienky - odviedzol som sa rýchlo, ticho, bezpečne...A už vôbec nemá zmysel rozoberať Karosy B950. Tie prekonali obrovský skok dopredu len oproti sériám B900. S prvými Karosami z roku 1982 to vôbec nie možné porovnávať.
Ale ani ja nie som technik, takže podrobnosti nech podáva človek v tomto fundovaný.
<- toto su vhodne smajle! A kralom je #vomit# pripadne #vomit_karosa# a #vomit_dpb#...

fobust
1. TOTO NIE SU, este raz, NIE SU stranky DPB, a.s.
2. Nikto nas za nasu pracu neplati a robime to iba preto, lebo doprava je nasim hobby a snazime sa aspon nieco pre nu spravit.
3. My nie sme prevadzkovatelom MHD v Bratislave.
4. DPB s nami odmieta spolupracovat, lebo niektory ludia tuna prispievajuci (co ani nie su clenmi imhd) im spravili prusery a bola to dobra zamienka pre zrusenie spoluprace,
5. Vo vela veciach DPB kritizujeme, na rozidel od beznych cestujucich si ale aj uvedomujeme ze vela veci nie je takych jednoduchych, lebo ked raz mesto schvali tolko a tolko vozokilometrov tak viac ich nebude a ked raz zakonnik prikazuje take prestavky, tak tam musia byt, etc. Verejna doprava je velmi komplexna zalezitost a osobne sa divim ako je vobec mozne ze nejaka vlastne u nas jazdi, ked je vsade (v DPB ako aj na Magistrate) stale komunisticky sposob myslenia.
Inac vdaka za pochvalu na nadherny web, dizajn robil webmaster osobne. ?