Reply on: Sarko #29079:
Vieš, ono ľudia vidia nápis MHD a hneď začnú nadávať a ani sa nepozrú, či sú ich sťažnosti adresované na správne miesto. ?
Vážení cestujúci, vzhľadom na skutočnosť, že Dopravný podnik Bratislava, a.s. (DPB) vo februári 2004 zrušil oficiálnu spoluprácu so stránkami iMHD.sk, nové cestovné poriadky niektorých liniek platné od 1. a 10.5.2004 budú zverejnené až po ich získaní zo zastávok MHD.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Stránky iMHD nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s.
fobust
Teoreticky, v idealnom pripade realnych 33 percent, v sktocnosti cca 25 percent a v praxi sa to pohybuje niekde medzi tym. Opravte ma ak sa mylim.
Tu nejde ani tak o znizenie spotreby ako o zlepsenie udrzby.
Aj ked niesom fanusikom investicii do starych vrakov, uvedomujem si ze na nove tramvaje tak skoro nebude a nebude ich tolko kolko by bolo treba. Osobne som za zachovanie Tr37 s tym, ze sa tam vmontuje miesto hlucneho MG staticky menic a ventilatory, takto to uz funguje v niektorych vozoch a funguje to dobre. Ale mal by sa pri tom aj prerobit interier, aby bol komfortnejsi. Neviem kolko stoji Progress, ale asi je to najdrahsia cast prestavby, statak je urcite sam o sebe lacnejsi. Navyse pri spravnej technike jazdy nie je ani zrychlovac taky priserny. Len to treba odnaucit podaktorych od pateorii typu "to musis natukavat" a pod.
Mozno sa Igor nastve lebo som tresol nejaku blbost, ale moze ma opravit. A to plati pre kohokolvek kto to tu cita a ma presnejsie informacie.