Reply on: hroch #28003:
Jedna linka radialu sice pokojne zvladne, ale budes mrhat vozokilometrami a ciastocne vozit vzduch. Ovela efektivnejsie je zacinat posilovu linku na Vinohradoch (a obdobne v Karlovej Vsi), ktorou prelozis interval a dosiahnes zvysenie kapacity na stavajucej casti radialy. Dalej mozes danu prekladanu linku vyuzit na obsluhu dalsej relacie s jedinym prestupom z tej casti radialy, ktoru obsluhuje len jedna linka. Jednoducho dve prekladane linky na radiale s dvomi obratiskami maju podla mna oproti jedinej linke viac vyhod ako nevyhod.
galiyosha
Pridavam vlastny narychlo zbuchany elektrickovy draft plny nechutnych nedostatkov, nesystemovych rieseni a pretazovania jednotlivych casti siete:
A: Dubravka - Karlova Ves - tunel - Obchodna - Technicka univerzita - Racianske myto - Vinohrady - Raca
B: Karlova Ves - Novy most - Nam L Stura/Safarikovo namestie - Kamenne namestie - Spitalska - Trnavske myto - Ruzinov
C: Vinohrady - Racianske myto - Technicka univerzita - Americke namestie - Kamenne namestie - Nam L Stura/Safarikovo namestie
E: Hlavna stanica - Technicka univerzita - Vazovova - Trnavske myto - ZST Nove Mesto
F: Zlate piesky - Trnavske myto - Spitalska - Namestie SNP - Obchodna - Technicka univerzita - Vazovova - Trnavske myto - Zlate piesky
G: Ruzinov - Trnavske myto - Technicka univerzita - Obchodna - Namestie SNP - Kamenne namestie - Spitalska - Trnavske myto - Ruzinov
Najvyraznejsie nedostatky:
V relacii Zlate piesky - Dubravka nutnost dvoch prestupov alebo zdlhavejsieho prestupu na Obchodnej s prechodom do opacneho smeru.
Raca - Hlavna stranica s nepohodlnym prestupom v "uzle" Technicka univerzita/Florianske namestie.
Nevyuzitie trate na Mostovej v smere Namestie L Stura - Kamenne namestie.
Vysoka zatazenost krizovatky na Kamennom namesti.
Tesim sa na konstruktivnu (aj dekonstruktivnu) kritiku.