Reply on: galiyosha #27977:
ja som volakedy vymyslal taky system, ze na kazdej radiale bola jedna linka (v podstate oznacenie radialy neakym pismenom) a bolo by specifikovane (minimalne na vozidle) ze po vstupe do mesta pokracuje dalej (napriklad) cez obchodnu a ako linka C (napriklad). Takze radialovy cestak by mohol vyzerat aj tak, ako maju napriklad v prahe v metre, ze spoj ide kazde 1.5 - 2 minuty a pod :-)) a na kazdom vozidle na transparente by bolo napriklad A - obchodna - C alebo A - D - C (za predpokladu ze oznacim aj vnutromestske trasy pismenami aby som nemusel vypisovat trasu v centre 
hroch
musel by existovat prestupovy uzol, kde by stali vsetky spoje. vzhladom na dispozicie bratislavskych trati toto ale nie je mozne. za predpokladu, ze prestupovymi bodmi by boli obchodna a vazovova, mohlo by to vyzerat takto:
linka A: dubravka - karlova ves - nabrezie - tunel - kapucinska - obchodna - hlavna stanica a spat
linka B: karlova ves - nabrezie - novy most - safarikovo namestie - spitalska - vazovova - obchodna - nam. snp - jesenskeho - mostova - most snp - karlova ves
linka C: raca - zst vinohrady - racianske myto - vazovova - spitalska - nam. snp - obchodna - racianske myto - zst vinohrady - raca
linka
linka E: zlate piesky - jurajov dvor - vajnorska - trnavske myto - spitalska - nam. snp - obchodna - vazovova - trnavske myto - vajnorska - jurajov dvor - zlate piesky
linka F: zst nove mesto - vajnorska - trnavske myto - vazovova - hlavna stanica a spat
linka G: petrzalka - safarikovo nam. - nam. snp - obchodna - vazovova - spitalska - safarikovo nam. - petrzalka
blbost? dobry napad? zjedzte si ma, vlcky, zjedzte... ?
d3k0: pocuj, da sa este nejako dostat na kompletne zastavkove poriadky? nie vzdy potrebujem vediet najblizsie odchody... a uz si sa dohodol s errortelom?