Dopravca zmeny navrhovať môže, ale nie ich vytrúbiť do sveta ako hotovú vec. To bolo neuveriteľne amatérske a neprofesionálne. Človek by zakonšpiroval, že možno úmysel.
Ja sa hlavne domnievam, že tá redukcia a letný, zimný, sviatočný, prázdninový grafikon majú byť od začiatku súčasťou objednávky a nemá ich navrhovať dopravca ad-hoc tesne pred ich platnosťou kvôli svojím interným problémom. Keby som bol na MD/kraji a toto by na mňa dopravca vytiahol, tak by som reagoval grafikonom s 20% - 30% znížením dopravnej obslužnosti bez akéhokoľvek zníženia potreby náležitostí a nech sa páči jazdiť.
Pár turniketov, čítačky lístkov, nestojí najmenej peňazí a všekontrolné Dolnozemské kráĺovstvo sa napriek tomu fenoménu jazdy bez platného dokladu nezbavilo.
Pomerne dôležitá je aj tá druhá časť môjho príspevku - slušne sa k nim správať. Nie sme najlepšie platiaci dopravca v ČR ale fluktuáciu prakticky nepoznáme. A kolegovia z DS asi tiež nie, keďže vidím v infosystéme už roky stále tie isté mená.
Ale uznávam, že na to všetko treba peniaze a my si ich najprv zarobíme a potom vydáme.
DPB je dostatočne veľká entita na to aby si v našej banánovej republike určovala vlastné pravidlá. Budú v dočasnom využívaní do vyradenia. Aspoň moja osobná hypotéza o budúcnosti T6.
Keď staré T6 budú mať vybavené senzory na dverách tak budú môcť jazdiť hocikedy. Otázne je len to, či sa niekedy toho aj dočkáme. Už vyše roka platí to obmedzenie, a nečítal som nikde o tom že by tie senzory ktoré boli v septembri vysúťažené boli aj nainštalované, a jazdia ďalej len na L7. Ak ich nestihnú vybaviť do otvorenia Petržalky tak bude z toho pekný prúser.
Mimochodom, toto platí len pre prvé dve série, čiže momentálne bez obmedzení môžu jazdiť 7947-7958 (6 súprav), T3P (11 súprav), rôzne iné podtypy T3 (8 súprav)*, a celkovo 90 ks nových Škodoviek.
* Ale je otázne či by súdruhovia dovolili TV8 jazdiť celodenne.
Stare T6 neviem ci mozu ist na celodenky. Pokial viem nie. Tj na predlzene 1,3 by si potreboval 10ks suprav ci uz 29T,30T alebo T3P. V lete ok ale rezim skolske dni LTT. Ale samozrejme daju sa porobit striedaci dalsi tam kde nie su .
a z cernockeho, peknej cesty a malych krasnian budu ludia cestovan na streche, vlecniaku, alebo im bude odporucana pesia dochadzka ? a ked sa z toho vyvalia 2/3 na vinohradoch aby tam prestupili na tam ukoncenu 3ku (pretoze dalej po trase bude opat sanca zmestit sa nulova a na racku a blumentali konci len cca 1/3 voza), tak comu sa tym pomohlo okrem toho ze zas zopar (vela) ludi pojde radsej autom ?
Vzhladom na to, ze nam tu minuly rok pribudlo 30ks 29/30T, tak pokial sa nevyradilo viac ako 20ks suprav T3/T6 by som ocakaval, ze navysenie vypravy o 10ks nemoze byt problem.
Ale hej, viem ze x Skodoviek stoji kvoli nabehanym km a ojazdenym kolesam. Otazne je, preco nam teda tato dodavka 30ks novych Skodoviek iba pomaha vykryt vypravu aby malo co jazdit a supluje to 10 rocne Skodovky, miesto toho aby nam to pomohlo navysit vypravu o 30ks vozov?
Ale aj tak aktualna vyprava 100 vozov, nemal by byt problem 110 vozov ak tu mame: 90ks Skodoviek a dnes bolo v premavke 16+24 suprav T3+T6 nie? Plus este 5 suprav ktore podla vypravy jazdili posledne 2 tyzdne. To je 135 Skodoviek + pojazdnych suprav. Naozaj mame viac ako 25 nepojazdnych Skodoviek?
To môžeš rovno zaviesť linku 14 z Karlovky do Dúbravky s kachnami.. tiež by tam bohate stačili.. a L4 skrátiť po Kútiky. Fakt super nápady tu niektorí dávate.
Nejak som toto nepochopil. Aký je rozdiel medzi L3 do Petržalky v intervale 2,5 minút vs L1 a L3 v kombinovanom intervale 2,5 minút??? Ten istý počet vozidiel potrebuješ do každej kombinácie. Ak nemáme vozidlá na kombinované linky tak rozhodne ich nemáme ani na jednú linku v tom istom intervale.
Mimochodom, dnes vo vozovni zostali 19 súprav/Škodoviek a väčšina kačíc. U vozidiel by nemal byť problém, skôr u vodičov.
Aj teba sa opytam to iste. Vozidla si nakreslime ?
Predlzenie L1 a L3 do Petrzalky sposobi tak 8-10 vozidiel + do vypravy (pri ponechani L7 v sucasnom rezime) a mame ich ? ALe za mna kludne dajme von K2S na L1 alebo L7.
Adam3
Ale hej, viem ze x Skodoviek stoji kvoli nabehanym km a ojazdenym kolesam. Otazne je, preco nam teda tato dodavka 30ks novych Skodoviek iba pomaha vykryt vypravu aby malo co jazdit a supluje to 10 rocne Skodovky, miesto toho aby nam to pomohlo navysit vypravu o 30ks vozov?
Ale aj tak aktualna vyprava 100 vozov, nemal by byt problem 110 vozov ak tu mame: 90ks Skodoviek a dnes bolo v premavke 16+24 suprav T3+T6 nie? Plus este 5 suprav ktore podla vypravy jazdili posledne 2 tyzdne. To je 135 Skodoviek + pojazdnych suprav. Naozaj mame viac ako 25 nepojazdnych Skodoviek?