Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #253073:
Keď staré T6 budú mať vybavené senzory na dverách tak budú môcť jazdiť hocikedy. Otázne je len to, či sa niekedy toho aj dočkáme. Už vyše roka platí to obmedzenie, a nečítal som nikde o tom že by tie senzory ktoré boli v septembri vysúťažené boli aj nainštalované, a jazdia ďalej len na L7. Ak ich nestihnú vybaviť do otvorenia Petržalky tak bude z toho pekný prúser.

Mimochodom, toto platí len pre prvé dve série, čiže momentálne bez obmedzení môžu jazdiť 7947-7958 (6 súprav), T3P (11 súprav), rôzne iné podtypy T3 (8 súprav)*, a celkovo 90 ks nových Škodoviek.

* Ale je otázne či by súdruhovia dovolili TV8 jazdiť celodenne.
Reply on: Adam3 #253071:
Stare T6 neviem ci mozu ist na celodenky. Pokial viem nie. Tj na predlzene 1,3 by si potreboval 10ks suprav ci uz 29T,30T alebo T3P. V lete ok ale rezim skolske dni LTT. Ale samozrejme daju sa porobit striedaci dalsi tam kde nie su 😂.
Reply on: samkoh #253069:
a z cernockeho, peknej cesty a malych krasnian budu ludia cestovan na streche, vlecniaku, alebo im bude odporucana pesia dochadzka ? a ked sa z toho vyvalia 2/3 na vinohradoch aby tam prestupili na tam ukoncenu 3ku (pretoze dalej po trase bude opat sanca zmestit sa nulova a na racku a blumentali konci len cca 1/3 voza), tak comu sa tym pomohlo okrem toho ze zas zopar (vela) ludi pojde radsej autom ?
Reply on: Petto #253065:
Vzhladom na to, ze nam tu minuly rok pribudlo 30ks 29/30T, tak pokial sa nevyradilo viac ako 20ks suprav T3/T6 by som ocakaval, ze navysenie vypravy o 10ks nemoze byt problem.
Ale hej, viem ze x Skodoviek stoji kvoli nabehanym km a ojazdenym kolesam. Otazne je, preco nam teda tato dodavka 30ks novych Skodoviek iba pomaha vykryt vypravu aby malo co jazdit a supluje to 10 rocne Skodovky, miesto toho aby nam to pomohlo navysit vypravu o 30ks vozov?
Ale aj tak aktualna vyprava 100 vozov, nemal by byt problem 110 vozov ak tu mame: 90ks Skodoviek a dnes bolo v premavke 16+24 suprav T3+T6 nie? Plus este 5 suprav ktore podla vypravy jazdili posledne 2 tyzdne. To je 135 Skodoviek + pojazdnych suprav. Naozaj mame viac ako 25 nepojazdnych Skodoviek?
Reply on: samkoh #253069:
To môžeš rovno zaviesť linku 14 z Karlovky do Dúbravky s kachnami.. tiež by tam bohate stačili.. a L4 skrátiť po Kútiky. Fakt super nápady tu niektorí dávate.
Reply on: si #253066:
ušetria sa kapacitné vozidlá.
Reply on: Andrej #253067:
L3 rano s 2,5 predpoklada zrusenie celej L7.

No L1 a L3 v preklade s 2,5min tj nemenia sa dnesne intervaly, musis ratat aj L7 ktora musit ostat s cca 17 vozami rano.
Reply on: Petto #253064:
Nejak som toto nepochopil. Aký je rozdiel medzi L3 do Petržalky v intervale 2,5 minút vs L1 a L3 v kombinovanom intervale 2,5 minút??? Ten istý počet vozidiel potrebuješ do každej kombinácie. Ak nemáme vozidlá na kombinované linky tak rozhodne ich nemáme ani na jednú linku v tom istom intervale.

Mimochodom, dnes vo vozovni zostali 19 súprav/Škodoviek a väčšina kačíc. U vozidiel by nemal byť problém, skôr u vodičov.
Reply on: Crownedd #253060:
skus mi prosim vysvetlit aky vyznam by to malo (okrem vynuteneho prestupu/prekladky pre nemaly balik substratu)
Reply on: Adam3 #253059:
Aj teba sa opytam to iste. Vozidla si nakreslime ? 😁

Predlzenie L1 a L3 do Petrzalky sposobi tak 8-10 vozidiel + do vypravy (pri ponechani L7 v sucasnom rezime) a mame ich ? ALe za mna kludne dajme von K2S na L1 alebo L7. 😃
Reply on: pressburger #253063:
A vozidla si nakreslime ?
Reply on: Pajo #253062:
L1 by do Petržalky v pohode mohla premávať napr. len v čase špičky a v sedle a cez víkend len po NĽŠ
Reply on: Klepeto #253061:
Ten pracovný deň by ešte dával logiku že DPB naozaj berie nosný dopravný systém vážne, ale neverím že by DPB doprial Petržalke víkendový interval 3-4 minúty, čo by prevádzkou 1 a 3 vznikol. To sa mi zdá naozaj príliš často, takže asi naozaj bude len L3.
Reply on: Qwertzuiop #253058:
Ak by tam mala jazdiť aj L1, tak jedine v preklade s L3 a tým pádom vznikne 2-2,5 min. interval. Teda pri každej linke by bol interval ráno 4 a poobede 5 min. z čoho vznikne ten nahustený interval. Na to čo uvádzaš ty, že bez zmeny intervalu na L3 a s L1, nemajú dosť vozov, vodičov a križovatky kapacitu.
Reply on: Adam3 #253059:
Možno sa stane ešte to že L3 bude len po STN. Vinohrady a L7 bude jazdiť celý deň z Rače na Hl. Stanicu 🤷‍♂️
Reply on: Qwertzuiop #253058:
Vsetci pevne dufame, ze do Petrzalky pojdu L1 a L3 v doterajsom intervale a ostane L7 aby na Racianskej nebola znizena kapacita zmenou intervalu z 2 na 2,5 min.
Reply on: Klepeto #253055:
Zaujímavé, možnože nakoniec bude dvojlinkový variant len v Petržalke, ale nevychádza to časovo. Ak bude 3 jazdiť ako bolo sľúbené každé 2,5 minúty, ako tam zmestia tú 1tku? Či niečo mi uchádza?
Reply on: Ma178rek #253056:
Tomu snáď ani sám neveríš, že tabuľky majú už 5 rokov predtlačené. A o jednolinkovom variante sa šušká už dobré dva roky, keďže toľko už mešká táto stavba.
Na Nivách prišla zmena iba v prečíslovaní liniek, nie pridaní alebo ubratí a táto zmena evidentne meškala čo malo za následok predtlačenia starého označenia.
Reply on: Klepeto #253055:
Ževraj boli predtlacene tabuľky ...

Rovnaká situácia ako na Nivach keď dali iné čísla a potom zrazu priznali že to takto chceli...
Mesto a DPB sa nevedia dohodnúť čo teda do Petržalky bude jazdiť? Alebo pravá ruka nevie čo robí ľavá?
https://imhd.sk/ba/media/gn/00335922/Nov%C3%BD-ozna%C4%8Dn%C3%ADk-zast%C3%A1vky-Jungmannova.jpg?513287128

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.