Reply on: Ike #253002:
Tomu samozrejme rozumiem. Intervaly na železnici nie sú práve toho rozsahu, z ktorého sa dá uberať.Vnímam však aj druhý rozmer, a to zákonnú potrebu vydovolenkovať zamestnancov. To sa dozaista dá aj pri celoročne rovnakom grafikone. Lenže celoročne rovnomerné rozdeľovanie dovoleniek nenormálne zvyšuje nároky na početnosť personálu (stále sa bavíme, že je ho nedostatok) a zároveň u existujúceho personálu znižuje atraktivitu zamestnávateľa. Lebo čo si budeme hovoriť - väčšina rušňovodičov a vlakvedúcich NECHCE dovolenku v polovici novembra.
Oba pohľady sú oprávnené a žiaden z nich sa nedá úplne ignorovať. Vždy je to o kompromisoch.
Ma178rek
Akože je to určite lepšie ako predtým lebo teraz to chodí viac rovnomerne rozložené a aj povinné miestenkove vozne chválim
Len teda ak sa má škrtať tak niečo čo bude najmenej bolieť
(Regionálne školské vlaky napríklad)