Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Color #251180:
Z dopravného určite. Priepustnosť pre MHD sa nijak nezlepšila. Stále stojí v kolóne celú Vazovovu v špičke. Prestupný uzol detto bez zmeny. Tam sa čaká pokiaľ tam niekoho nezrazí auto. Ten mini prístrešok a priestor pre čakajúcich v smere von z centra sa ani po rokoch nezmenil. Ten parčík sľubovali celý prerobiť a zvýšiť komfort pre cestujúcich. Neodbavovanie zastávok dvoma vozidlami prináša jedine chaos.
Reply on: andy27 #251179:
Vazovova je nejaký fail?
Reply on: Color #251178:
Lebo to spolufinancujem a je to absurdné.
Reply on: andy27 #251177:
Prečo sa dookola argumentačne diskvalifikuješ tými “ihriskami”?
Reply on: Andrej #251176:
Kvalitné služby ti neprinesú dane, ale primárne zvolení zástupcovia. A tento Magistrát sa zaoberá výstavbou ihrísk na križovatkách, prijímaním nových zamestnancov na Magistráte a objednávaním menšieho výkonu od DPB každý rok.
Reply on: andy27 #251175:
Čiže dane síce platíme, ale nárok na kvalitné služby za odmenu už nemáme. Fantastické.
Reply on: Andrej #251170:
Ja som nereagoval na "celú diskusiu", ja som reagoval na post, kde človek písal, že "15 minútový interval je zlý aj pri prázdnych vozidlách, lebo neláka ľudí používať MHD" a že ľudia MHD má chodiť hustejšie, aby ľudia nemuseli dlho čakať na zastávke. Môj proti argument je, že väčšina si pozrie odchod v mobile, alebo si odfotí CP a zvyšok, čo nemá mobil patrí do skupiny ľudí, ktorých čas má malú hodnotu (abstrahujem od zarytých odporcov smartphonov, tých je minimum). Bratislava nemá peniaze ani na súčasný stav MHD. Sme druhé najzadĺženejšie mesto (relatívne) na Slovensku a tento trend, čo predvádza Magistrát nie je udržateľný.
Reply on: Andrej #251172:
realny dopyt vs kapacita narvanej skodovky na L3 su uz v sucasnosti tak dost na hrane aj cez skolsky rok, dovodov preco stat na jednej nohe a aj to nie vlastnej miesto sedenia vo vlastnom aute (aj ked na zapchatej ceste) to vela neponuka....
Reply on: N/A #251168:
Ak nebola akcia na vodnom diele tak je to mrhanie vozokm. Od Jasovskej ide aj sólo poloprázdne.
Reply on: si #251171:
No hej, aj na elinach môže to byť pekný masaker, ale tam sa aspoň snažia ponúkať služby podľa reálneho dopytu (teda okrem počas prázdnin), čo u autobusov sa určite nedá povedať.
Reply on: Andrej #251170:
"v podstate sa v tomto meste cestuje dobre len na električkách"
uplne rovnaku fotku (ba este aj horsiu) si mohol spravit aj v elektrickach na L3.....
Reply on: andy27 #251169:
Aký minimum ľudí? Celá diskusia sa začala fotkou preplnenou sobotňajšiou 70kou počas dňa. Nehovoríme tu o 77 smer Spaľovňa nedeľu večer ale počas bieleho dňa na hlavných linkách MHD. A 70 nie je jediná, v podstate sa v tomto meste cestuje dobre len na električkách a vybraných autobusových/trolejbusových linkách, hlavne tých nesystémových ako 71 a 83 (len cez víkend).
Reply on: Viko #251166:
Máš pocit, že tu niekoho zlomyseľne provokujem? IMHO tu len vediem normálnu diskusiu o zmysle zhusťovať interval na linkách a v časoch, kedy nimi cestuje minimum ľudí z dôvodu, aby si cestujúci nemuseli pozrieť cestovný poriadok a prispôsobiť sa.
Pred nedávnom som tu videl komentár, že na linku 90, sú nasadené dve kĺbové vozidlá. Myslel som si, že to je vtip. Nie je! Dnes som sa o tom presvedčil. Písal som, že DPB, robí krok späť, keď na linku 83, nasadí v krátkej budúcnosti 18m vozidlá. Stojím si za svojim tvrdením ako si stojím za tým, že je to trúfalé a plytké, dať 18m vozidlá na linku 90 keď sa stretáva s linkou 88, ktorá to potrebuje viac!
Keď sa našli dve vozidlá pre linku 90, nájdu sa aj pre linku 88 a je mi jedno, ktorá vozovňa by to vypravovala ako mi je aj jedno, čo si kto o tom pomyslí!
DPB má každým dňom presviedča o svojej nekompetentnosti lebo to riadia od stola!
Reply on: Viko #251166:
Preco by bol troll? Vsak zo dve tretiny prevadzok MHD na Slovensku este stale funguju podla presne tejto mentality - nechcena zataz rozpoctu pre deti, dochodcov a socky, a lepsi ludia maju chodit autom.
Reply on: andy27 #251164:
Admini, spravte nám prosím láskavosť a bloknite tohto trolla.
Reply on: andy27 #251161:
Nuž, a teraz si ešte predstav koľko peňazí by sa ušetrilo keby sa celá MHD zrušila.

/sarkazmus off
Reply on: SuchSoft #251163:
Je rozdiel medzi menej vyťaženými linkami a domáhaním sa, aby sa zhustil interval na menej vyťažených linkách, lebo to priláka viac ľudí používať MHD. Ja to považujem za mrhanie peniazmi, na ktoré mesto nemá. Mesto dnes nevie v DPB zaplatiť vodičov (musí ich voziť z Kazachstanu), opravárov (musí si draho nechať opravovať vozidlá mimo, alebo ich necháva dlho neopravené, alebo ich dielňa vráti do prevádzky ako opravené, hoci tam nič nespravia), nevie postaviť zázemie pre nakúpené vozidlá. O nejakých koncepčných veciach ako príprava stavieb, rekonštrukcii električkovej trate, zatrolejovania nových úsekoch sa tu popísalo dosť. A to, že čas ľudí má rôznu hodnotu je ekonomický fakt vyjadrený výškou mzdy a je to denná realita v skutočnom živote na pracovnom trhu. Je to ako tvrdiť, že pracovný trh je hlúpy. To chce riadnu dávku odvahy a hlúposti a mne to pripomína komunistické snahy rozhodovať o počasí (a ekonomike). Je to tiež pekná ukážka odtrhnutosti ľudí od reálneho sveta, taká bežná vo virtuálnom svete. Kto to má platiť? Lebo jediný, kto to bude platiť sme my, ja a ty... a ja odmietam platiť ľudom to, že namiesto priemerných 7,5 minúty budú čakať len 5 minút. Ak je ich čas taký vzácny, nech si pozrú cestovný poriadok. Rozum mi zastáva z tejto diskusie a argumentov.
Reply on: andy27 #251157:
Len tak mimochodom, MHD a verejná doprava všeobecne nie sú komerčná záležitosť, ale je to služba občanom za to, že platia dane. Teda aspoň by to tak malo byť. Preto aj nedostatočne vyťažené linky majú zmysel.
A tvrdiť, že niekoho čas nemá hodnotu chce riadnu dávku odvahy a hlúposti.
Reply on: andy27 #251161:
Nerozumiem, prečo si mám platiť taxík, keď mám PCL. Ale tiež nerozumiem, prečo krajiny, kde je úroveň verejnej dopravy najvyššia, nejdú podľa tvojich princípov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.