zobojsmernenie mytnej myslim ze nie je velmi dobry napad, ale zjednosmernit radlinskeho medzi vazovovou a racismytom (smerom von z mesta) a uplne vylucit cestnu dopravu s vynimkou MHD medzi vazovovou a fazulovou (v oboch smeroch) by vedelo pomoct aj priepustnosti vyjazdu z vazovovej na radlinskeho....
len to by mohlo doprave aj pomoct a nielen nasierat vsetkych zucastnenych, takze niecoho takeho sa v tomto volebnom obdobi magistratu urcite nedockame....
Chcelo by to vylucit IAD z celeho Radlinskeho a zobojsmernit Mytnu. Neviem si predstavit ako to inak spravia, ten uzol tam kolabuje denne. Dnes rano tam zvarali odbocku z Vazovovej na Radlinskeho smerom do Race. Jedna L3 tam cakala 5 minut kym mohla prejst, a samozrejme kolony na Vazovovej boli obrovske.
Z dopravného určite. Priepustnosť pre MHD sa nijak nezlepšila. Stále stojí v kolóne celú Vazovovu v špičke. Prestupný uzol detto bez zmeny. Tam sa čaká pokiaľ tam niekoho nezrazí auto. Ten mini prístrešok a priestor pre čakajúcich v smere von z centra sa ani po rokoch nezmenil. Ten parčík sľubovali celý prerobiť a zvýšiť komfort pre cestujúcich. Neodbavovanie zastávok dvoma vozidlami prináša jedine chaos.
Kvalitné služby ti neprinesú dane, ale primárne zvolení zástupcovia. A tento Magistrát sa zaoberá výstavbou ihrísk na križovatkách, prijímaním nových zamestnancov na Magistráte a objednávaním menšieho výkonu od DPB každý rok.
Ja som nereagoval na "celú diskusiu", ja som reagoval na post, kde človek písal, že "15 minútový interval je zlý aj pri prázdnych vozidlách, lebo neláka ľudí používať MHD" a že ľudia MHD má chodiť hustejšie, aby ľudia nemuseli dlho čakať na zastávke. Môj proti argument je, že väčšina si pozrie odchod v mobile, alebo si odfotí CP a zvyšok, čo nemá mobil patrí do skupiny ľudí, ktorých čas má malú hodnotu (abstrahujem od zarytých odporcov smartphonov, tých je minimum). Bratislava nemá peniaze ani na súčasný stav MHD. Sme druhé najzadĺženejšie mesto (relatívne) na Slovensku a tento trend, čo predvádza Magistrát nie je udržateľný.
realny dopyt vs kapacita narvanej skodovky na L3 su uz v sucasnosti tak dost na hrane aj cez skolsky rok, dovodov preco stat na jednej nohe a aj to nie vlastnej miesto sedenia vo vlastnom aute (aj ked na zapchatej ceste) to vela neponuka....
No hej, aj na elinach môže to byť pekný masaker, ale tam sa aspoň snažia ponúkať služby podľa reálneho dopytu (teda okrem počas prázdnin), čo u autobusov sa určite nedá povedať.
Aký minimum ľudí? Celá diskusia sa začala fotkou preplnenou sobotňajšiou 70kou počas dňa. Nehovoríme tu o 77 smer Spaľovňa nedeľu večer ale počas bieleho dňa na hlavných linkách MHD. A 70 nie je jediná, v podstate sa v tomto meste cestuje dobre len na električkách a vybraných autobusových/trolejbusových linkách, hlavne tých nesystémových ako 71 a 83 (len cez víkend).
Máš pocit, že tu niekoho zlomyseľne provokujem? IMHO tu len vediem normálnu diskusiu o zmysle zhusťovať interval na linkách a v časoch, kedy nimi cestuje minimum ľudí z dôvodu, aby si cestujúci nemuseli pozrieť cestovný poriadok a prispôsobiť sa.
Pred nedávnom som tu videl komentár, že na linku 90, sú nasadené dve kĺbové vozidlá. Myslel som si, že to je vtip. Nie je! Dnes som sa o tom presvedčil. Písal som, že DPB, robí krok späť, keď na linku 83, nasadí v krátkej budúcnosti 18m vozidlá. Stojím si za svojim tvrdením ako si stojím za tým, že je to trúfalé a plytké, dať 18m vozidlá na linku 90 keď sa stretáva s linkou 88, ktorá to potrebuje viac!
Keď sa našli dve vozidlá pre linku 90, nájdu sa aj pre linku 88 a je mi jedno, ktorá vozovňa by to vypravovala ako mi je aj jedno, čo si kto o tom pomyslí!
DPB má každým dňom presviedča o svojej nekompetentnosti lebo to riadia od stola!
Preco by bol troll? Vsak zo dve tretiny prevadzok MHD na Slovensku este stale funguju podla presne tejto mentality - nechcena zataz rozpoctu pre deti, dochodcov a socky, a lepsi ludia maju chodit autom.
andy27