ked sa tu riesi obmedzovanie spojov, intervalov a liniek tak mam na to riesenie. to riesenie je vratit pana jana zachara do funkcie, on by to vyriesil do konca leta. Bez ironie! zastavam sa nazoru, ze najlepsia mhd bola prave za neho, vtedy sa normalne zvysovali trzby a rozumne sa investovalo. dalsie napady na zlepsenie financnej situacie su:
1. zrusit vsetky predajne miesta a pokladnice zssk, aj na hlavnej stanici bez nahrady, nahradit obchodmi
2. nechat zeleznicnu dopravu na tratiach 110,120,130,180,190,127, 188 po presov, mozno 131. Vsetky ostatne trate by som vytrhal a samozrejme predtym by som zrusil dopravu tam. takto budeme mat omnoho viac penazi aj na udrziavanie hlavnych trati.
3. obmedzit rozpocet zsr na 990000 eur rocne, zeleznice dostavaju prilis vela a potom kvoli tomu dostavaju matky s rodinami menej nez treba
4. zakazat cestovat bez elektricenky tym co maju trvaly pobyt v bratislave, teda kto by byval v bratislave tak by mal zakaz chodit na mhd s listkami, jedine s elektricenkou
5. zrusit vsetky automaty a predajne miesta dpb
6. zdvihnut ceny listkov o 300 percent a zrusit vsetky zlavy
7. zrusit linky 131, 184, 7, 23, 25, 26, 92, 39, 59
8. zaviest v mhd povinne nastup prvymi dverami ako je to v arrive
9. sprivatizovat zssk a zsr
10. zrusit nocnu dopravu v bratislave
						1. zrusit vsetky predajne miesta a pokladnice zssk, aj na hlavnej stanici bez nahrady, nahradit obchodmi
2. nechat zeleznicnu dopravu na tratiach 110,120,130,180,190,127, 188 po presov, mozno 131. Vsetky ostatne trate by som vytrhal a samozrejme predtym by som zrusil dopravu tam. takto budeme mat omnoho viac penazi aj na udrziavanie hlavnych trati.
3. obmedzit rozpocet zsr na 990000 eur rocne, zeleznice dostavaju prilis vela a potom kvoli tomu dostavaju matky s rodinami menej nez treba
4. zakazat cestovat bez elektricenky tym co maju trvaly pobyt v bratislave, teda kto by byval v bratislave tak by mal zakaz chodit na mhd s listkami, jedine s elektricenkou
5. zrusit vsetky automaty a predajne miesta dpb
6. zdvihnut ceny listkov o 300 percent a zrusit vsetky zlavy
7. zrusit linky 131, 184, 7, 23, 25, 26, 92, 39, 59
8. zaviest v mhd povinne nastup prvymi dverami ako je to v arrive
9. sprivatizovat zssk a zsr
10. zrusit nocnu dopravu v bratislave
 
						
david11
L67 ak predĺžiť tak po Vajnorskú pre prepojenie radiál. Do centra fakt súbeh robiť netreba.
L31/39 treba fakt riešiť teraz v prázdninovom režime je síce papierový preklad 10 min. no v reále to ide v lepšom prípade 15/5 v horšom aj 17/3 smer CSU pre meškanie L39.
L74 okrem návozov na smeny nejazdí nejak vyťažená. V špičke od Bajkalskej jazdí posilnená L61 v 7,5 min.int.
L83+84 určite je priestor na redukciu hlavne večer. Ani L34 ani L84 pred reko karloveskej radiály nejazdili tak dlho. L34 do 21h a L84 do 22h z osekaným intervalom. Potom nám L4 vozí od Karlovky ďalej večer vzduch..
Inak my si tu jazdíme od kovidu stále v prázdninovom režime pri električkách okrem hodinky ráno v prac.dni.
Večer po 21h. dokonca v horšom. Nový prázdninový netreba ani komentovať. Okrem špičky víkendový režim.