Reply on: N/A #246527:
L75 má pôvodnú trasu ešte z čias expresu L109. Jedine čo sa s ňou riešilo bolo pridanie zastávok po trase a postupné predlžovanie intervalov. Ona postupne totiž strácala cestujúcich pre zrušenie škôl a podnikov v Krasňanoch. Ranné kolóny na oboch koncoch jej tiež nepridávajú na atraktivite. Samozrejme, že prestup je nepohodlný.
gejza
Urobiť z L74 niečo na štýl L25 (účelové spoje) nie je rozumný nápad, okrem rafinérie obsluhuje aj časť Ružinova od Prístavného mosta po Vlčie Hrdlo (nevraviac o tom, že na úseku Bajkalská - Prístavný most ostane len L98).
Ak už je snaha dosiahnuť aspoň nejakú úsporu, tak by som sa napríklad vrátil k nedávnej diskusii o L79 a L77 - obsluha oblastí za Slovnaftom jednou linkou.