Reply on: N/A #246523:
L75 ak chcú skrátiť tak iba kvôli dlhému súbehu s nosnými trolejbusmi. Súhlas, že by sa tam uživilo aj sedlo no s kraťasmi.L67 ak predĺžiť tak po Vajnorskú pre prepojenie radiál. Do centra fakt súbeh robiť netreba.
L31/39 treba fakt riešiť teraz v prázdninovom režime je síce papierový preklad 10 min. no v reále to ide v lepšom prípade 15/5 v horšom aj 17/3 smer CSU pre meškanie L39.
L74 okrem návozov na smeny nejazdí nejak vyťažená. V špičke od Bajkalskej jazdí posilnená L61 v 7,5 min.int.
L83+84 určite je priestor na redukciu hlavne večer. Ani L34 ani L84 pred reko karloveskej radiály nejazdili tak dlho. L34 do 21h a L84 do 22h z osekaným intervalom. Potom nám L4 vozí od Karlovky ďalej večer vzduch..
Inak my si tu jazdíme od kovidu stále v prázdninovom režime pri električkách okrem hodinky ráno v prac.dni.
Večer po 21h. dokonca v horšom. Nový prázdninový netreba ani komentovať. Okrem špičky víkendový režim.
N/A
Nesúhlasím, tebou navrhované, skrátenie linky 75. Zjavne tou linkou necestuješ, (iba dedukujem), inak by si vedel, že od Čiližská je cestujúcimi, využívaná. Ja by som jej zaviedol celodennú a celotýžďňovú premávku s tým, že v sedle každých 20 min. Ona má veľmi dobrú trasu, len je nevyužitá.
Ďalej, linke 67 by som trasu upravil, lebo je tiež nevyužitá. Linku 39 by som zrušil, náhrada by bola linka 31, z lepším intervalom a končila by Trnavské mýto/pripadne Jelačičova. Miesto linky 39, v úseku Trnavské mýto-Astronomická, by som predĺžil linku 67 a tým by sa možno, pritiahli cestujúci.
Linku 74 by som nechal tak, jak je!
Linka 83 už mala mať dávno lepší interval ako ho má dnes. Bezohľadu na to, že má výpomoc, linku 84.
Ono v DPB majú zvláštne myslenie. V Nemecku, v čase Covidu, zaviedli 49€ lístok na veškerú dopravu a majú to dodnes. V Mníchove v rámci šetrenia, linky nerušili, iba predlžovali interval.
To je rozdiel medzi nami a nimi.