Reply on: J #24537:
Trollino nielen ze ma moznost zabudovania pomocneho agregatu, ale myslim, ze Ostravaci uvazuju dokonca o plnohodnotnom duobuse - s elektromotorom i vykonnym dieselovym motorom, aby sa dal povedzme v centre prevadzkovat pod drotmi a mimo centra vysplhat napriklad do odlahlej dedinky v kopcoch. Totiz napriklad 21TrACI na pomocny agregat plazi po rovine 30 km/h, a toto nove "UrbiTrollino" by liezlo na diesel rovnako svizne ako na elektrinu. Akurat by za obet padli tie tri sedadla vzadu a ta "kadibudka" by sa rozsirila na celu sirku vozidla.Mozno by o tejto uvahe vedel nieco blizsie Jenki, ja som to pocul viacmenej ako drb
Ale co takto
Vladimír
Trollino nemá možnosť zabudovania pomocného agregátu? Pche, keby sa chcelo, aj duobus by spravili.
Rozpadajúci sa CityBus... Ja sa v nich prevážam každý deň a zatiaľ sa ani jeden nezažal rzpadať, a to starší má už takmer 7 rokov. Niekedy ma už začína omrzievať toto čierno-biele videnie typu Karosa - zlá, Ikarus - dobrý, CityBus - zlý, Solaris - dobrý a pod.
No, keby si čítal aj iné diskusie, vedel by si
Re #24539 Typická levočská GO-čka.