Reply on: Erasmus #238682:
Na linku 75 by som nedával 12m busy ale nechal by som 18m! Práve naopak, jej trasu by som nemenil. Ja cestujem spomínanou linkou a v čase špičky ešte pred Koronou bola slušne obsadená smerom po Novú Dobu. Zbytočne by sa ľudia tlačili v 12m buse pri zachovanom intervale. Už niekoľko krát sme žiadali DPB aby linka 75 premávala celodenne. V sedle sme žiadali interval 20-30min a obsluhu s 12m vozidlami. Jej trasa juhovýchod/sever je veľmi dobrá a prechádza bodmi kde sa dá krásne prestúpiť smerom do centra. Jej prevádzku sme žiadali s Novej Doby ako posledný odchod, smer Dolné Hony 22:25, nakoľko sa z tejto lokality veľmi zle cestuje smerom juh/východ. Keď sa chcete dostať po práci v spomínanom čase na Dolné Hony, musíte stihnúť l 98, 22:22, prestúpiť na l 70, 22:31, ja prestupujem na l 67 ktorá ma odchod na Vinohradnícku z MiÚ 22:48. Iba tento čas je preklad. Cez víkend, žiaľ choďte peši.
Osky
Slávikovou záľubou je podľa Sulíka zahlcovanie úradov legislatívnymi podmienkami a požiadavkami, ktorými chce zdržiavať proces výstavby a spôsobovať problémy developerom. „Neviem sa ubrániť pocitu, že mu ide len o peniaze, ktoré vyzbiera pre svoje združenie,“ podotkol Sulík.
V trestnom oznámení je spísaných a doložených päť konkrétnych prípadov. Staviteľov, ktorí sa stretávajú s rovnakými problémami, vyzval, aby sa na neho obrátili. Pre túto záležitosť zriadil Sulík osobitnú e-mailovú adresu.
(rtvs)