Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #228809:
Ako realne by ma zaujimalo, aku dopravu ponuka VOR z Hainburgu do BA - lebo v poslednych 10 rokoch vyrazne stupol dopyt na cestu do BA (a pochybujem, ze ten regiovlak potiahnu to Bratislavy)
Reply on: Ike #228807:
Mozno sa boja ze miestna populacia uvidi ze regiobus moze jazdit aj castejsie ako 4 krat za den a zacne sa toho dozadovat tiez 😁 Treba totiz povedat ze obsluha obci (a relacii) bez zeleznice je vo VOR uplne tragicka.
Reply on: Ike #228807:
Asi, že nie je vo VOR, najmä tarifne?
Reply on: Valec #228805:
Prečo chcú Rakúšania linku najradšej zrušiť? Len ma to zaujíma.
Reply on: Valec #228805:
8.6. 😂
Reply on: 810zssk #228803:
Prepadla by im ťažko získateľná licencia. Rakúska strana by najradšej zrušila aj tú 901.

Ozaj, kedyže to DPB dostal dočasnú licenciu na pol roka? Už dávno nebola pozastavená premávka.
Reply on: Peon #228802:
Tak cestuj s DPB.. ja nechapem preco sa na ten Hainburg SL nevykasle uplne.
Reply on: AndyNO #228801:
Viem, ale [na rozdiel od 901-ky aj linky SL do Viedne] premáva iba každé 2 hodiny [cca od 8 do 18 h] a v nedeľu a napr. ani cez vianočné sviatky a na Nový rok nepremáva. Tam je najlacnejší nákup lístka u vodiča ak cestujúci použije BČK: Základný 1,40 €, zľavnený 0,70 €. https://www.slovaklines.sk/extra-ponuky/z-bratislavy-do-hainburgu.html
Reply on: Peon #228800:
Stále máš linku BA, AS-Hainburg kde celý lístok stojí 1,50€, polovičný 0,75€
Až teraz som zistil, že začiatkom októbra prudko zdraželo cestovné na linke do / z Viedne Slovak Lines v úseku "Bratislava - Hainburg" a späť. Z 2 € až na 3 €. A pri platbe u vodiča až 4 €! https://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/pdf/cennik_wien.pdf

A ako som tu už informoval ešte pred decembrovými zmenami CP, tak medzi Bratislavou a Viedňou stojí iba v Hainburgu a aj to už iba na jednej zastáve pri Penny markete obojsmerne.

Nie je to tak dávno keď Slovak Lines na tejto trase podliezol ceny 901-ky DPB a do Hainurgu prepravoval cestujúcich za 1,20 € a do Wolfsthalu iba za 0,80 €.
Budú aj CP na Silvestra pre nočné linky?
Viem že to je mimo témy ale neviem ako inak by som mohla dať na známosť človeku čo riadi fungovanie MHD ale už mi dosť lezie na nervy to ako mi pred nosom utečie autobus keď prestupujem z autobusu čo ide za ním. Stáva sa to dosť často. Akokeby zabilo tých pár sekúnd šoféra počkať a pozrieť sa do spätného zrkadla či niekto neuteká z druhého autobusu a nemôže za to že ide skôr akoby mal. A super čakaj potom ďalších 10 minút keď je vonku -4. Táto ,, nadväznosť" autobusov ma už raz zničí. Hlavne že týždeň bez áut môžeš jazdiť na vodičák ale načo keď to mhd je aj tak totalne nedomyslene všade meškaš aj keď ideš v dosť veľkom predstihu. Ak mi toto niekto logicky vysvetlí budem vďačná.
https://ekonomika.sme.sk/c/22012813/olano-vyzyva-ministra-dopravy-a-zssk.html

Na jednej strane je maslo na hlave "fóliovnikára", že stav v ZSSK vytrvale ignoruje a rieši si okázalo vlastnú agendu strannícku cez dvojjazyčné tabule, sprzneni 8xx rýchlikov a zavedenie Os vlakov Zvolen-Šahy bez akejkoľvek riadnej prípravy. Apropo, to, že v septembri napíše na ŽSR, že do 5 dní chce GVD na trať 153 nie je príprava ale diletantizmus najhrubšieho zrna. Tá trať je od roku 2003 v režime základnej údržby, na priamych úsekoch je 40 km/h (napr. na úseku pred Hont. Nemcami od Krupiny), na priecestiach 10 km/h, zab.zar. je zastaralé a za 3 mesiace pri podstave traťových robotníkov čaká p. minister čo? Veď hlavná rýchliková trať č. 150 sa minimálne 5 rokov láta, povestné sú pomaly výluky v úseku Kozárovce - Nová Baňa - Žarnovica, pretože minister radšej než na riadnu rekonštrukciu, rozhadzuje na cesty a diaľnice. Otázka znie, že prečo sa robí iba trať 120 a nerieši sa aj ostatná infraštruktúra ako napr. trate 110 a 130 kde z pomedzi staníc na úrovni koridoru spĺňajú parametre iba BA hl.st., Vinohrady, N. Zámky a Štúrovo, či zanedbané trate 140, 150, 160, 170, 188, 190 a 191, ktoré obsluhujú dokonca krajské mestá Nitru a Prešov, pričom ich kapacita je žalostná (1 traťová koľaj je voči Nitre, B. Bystrici a Prešovu výsmech, pretože mešká jeden vlak a mešká následne ďalších 5-7 vlakov po prvom zmeškanom).

Výzva OĽaNO je síce pekná, ale nerozumiem, že prečo nepridali pikantnejšie fakty o tom aká je kvalita opráv v ŽOS Zvolen a Vrútky, že vedúci na prevádzkach s vedomím vedenia ZSSK neraz postavia rušňovodiča, ktorý "robí problémy" pri preberaní HKV odfláknutej oprave mimo tento úkon a pošlú tam poslušného rušňovodiča, ktorý preberie aj svokru od suseda obrazne povedané. Ja som veľmi zvedavý, že či by dokázalo OĽaNO v prípade členstva vo vláde odrezať ŽOSky od štátnych železničných podnikov. Najmä ak v ŽOS Vrútky sa usadila smerácka mafia z Budamaru, pretože Vojto Móric je asi z biznisu mierne unavený ...

Reply on: si #228793:
Podľa mňa porovnávať komfortné limity výťahov a mhd je miešanie batatov s maniokmi. Ten výťah jazdí 1D kým autobus 3D. Navyše čas strávený vo výťahu je (okrem ojedinelých prípadov) minimálny.
Reply on: si #228793:
U nas v bytovke je "velky vytah" cca 0,8 x 1,95 metra (2 metrova valenda nevlezie) s nosnostou 10 osob. Vcera som bol na Toweri 115 a tam vytah cca 1.6 x 2m s nosnostou 24 osob.

Nosnost u novych / modernizovanych vytahov je dimenzovana tak, ze kolko ludi sa do vytahu zmesti, tolko odvezie. Jedna sa hlavne o bezpecnost pri panike, ked je sanca ze sa do vytahu narve viac ludi nez by bolo vhodne a vytah sa zasekne. Kvoli tomu take predimenzovanie.
Reply on: Valec #228778:
Vo výťahu sa držíš tyče nad hlavou, alebo vedľa seba?
Na to ne tiež nejaká plocha potrebná.
Reply on: omg123 #228792:
skus vytahy napriklad v ruzinovskej nemocnici, tie maju tak cca 1.5x1.5 metra (t.j. nieco kusok cez 2m2) a ak si dobre spominam tak predpokladaju ze sa do nich dokaze napratat 12 ludi... a uplny ideal je ked z 3 funguje az jeden 😛
Reply on: Valec #228778:
ved to vytah ma povedzme 1,40x3 metre a kapacitu napisu ze 15 osob.
Reply on: janstár #228775:
ty si este nesiel metrom vsak? nema zakruty, plynule ide?ani vo vlaku si asi este nestal 4 hodiny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.