Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Erasmus #238715:
6min int rano - ocakavas naskladnenie soferov na tuto myslienku ? 😃
Reply on: Urbanway 2423 #238716:
12min int nema co hladat v meste.
Reply on: Erasmus #238715:
Neviem, či je vôbec nutné prekladať 75 s 201 a 202, pretože 201 a 202 sa už sami o sebe prekladajú a neviem, prečo by niekto prestupoval z nich na 75, keď majú až po Gagarinovu rovnakú trasu. 75 by som skôr naviazal na 67 a 78, čiže intervali by boli 10,12 a15-minútové ako teraz. Boli na 75 problémy s kapacitou, aby sa musel posilňovať interval?
Reply on: Salomon #238690:
Ako som písal, interval linky 75 by som skrátil = zahustil, celková hodinová prepravná kapacita by bola zachovaná. Súhlasím, že by bola vhodná jej celodenná a celotýždenná premávka, aj preto je vhodnejšie nasadiť 12m vozidlá a v špičkách zahustiť interval. Tj. v dňoch školského vyučovania by bolo 6 min. ráno miesto doterajších 10, a 7,5 min. poobede miesto doterajších 12, tj. rovnaké intervaly ako na 201 a 202. V sedle, večer a cez víkendy 15 min.
Trasa l. 75 by sa v úseku Čiližská - Kadnárova nemenila, len by bol z Kadnárovej každý 2. spoj predĺžený na Slanec (kde by mal cca. 5 min. pauzu len na vyrovnanie meškaní). Povinné prestávky vodičov by aj bez predĺženia na Slanec museli byť na Čiližskej, lebo na Kadnárovej nie je zázemie.
Reply on: therenda #238713:
No neviem, či by to malo nejaký veľký význam, súčasný stav je podľa mňa celkom v pohode, obzvlášť keď nové električky majú vzadu displej aj s cieľom a staré jazdia iba na ŽST NM, takže by to aj pre bežného cestujúceho nemal byť problém rozoznať (pravidelní cestujúci to vedia). Doplnková linka by podľa mňa mala znamenať iba niečo na spôsob L6 a L7, čiže linku ktorá premáva iba cez PD. Nemala by sa podľa toho kľúča prečíslovať L7 na L13?
Reply on: N/A #238692:
Mňa skôr zaujala tá električková linka 14. Že by sa v DPB konečne rozhodli prehľadne označovať spoje L4 na Stanicu Nové Mesto?
Reply on: N/A #238709:
Vďaka 🙂 Z hlavy by som si to asi neodvodil, keď Záhorie = 2. Snáď to teda aspoň využijú pre nejaké marketingové odlíšenie.
Reply on: Viko #238707:
Tak podľa tej logiky by skôr 215 mohla byť nosná, interval má 30/60/30//60 čo je viac ako napr. 269
Reply on: N/A #238692:
Senecko: farebne su len styri mhd linky v Senci. Naco v Senci 4 linky mhd a odkedy su prazdne mhd linky okresnych miest nosne? Vsetky ostatne linky su sive. Aj do BA. Taktiez ma dojst zrejme k precislovaniu.
Reply on: Viko #238707:
Čo sa týka tej T1, ide o turistickú linku do Plaveckého Podhradia
Reply on: N/A #238699:
Nech uz daju pokoj so spojenim 32 a 204. To vazne chceme linku, kde CP bude tak zbytocny ako zvlhcovac vzduchu na pusti?
Reply on: N/A #238692:
Zaujímavé čítanie...
Čo je linka T1?
Čo si predstavujú pod "a regionálne električkové linky"? 😃
Ako sa podarí zámena skratky CMYK za CYMK v celej tabuľke vlakov?

Inak, nosné linky sú definované parametrami? Lebo sa mi zdá, že dve nosné linky sú na celé Záhorie dosť málo, vedel by som si predstaviť vyfarbenú napríklad aj 250 a 289... Tak reku, či len nevyšli farby alebo nebudú mať tie smery dosť spojov.
Reply on: FFF13 #238705:
Neplánujú sa do IDS BK zaradiť aj rýchliky a tie by sa (asi aj spolu s REXami) mohli označovať R-kami?

Rozšírenie do Trnavského kraja znamená aj rozšírenie IDS BK po hranice s Českom (napr. Brodské), pretože by to podľa mňa nebolo úplne od veci?
Reply on: N/A #238692:
Páči sa mi, že je tu nejaká koncepcia. Zatraktívneniu verejnej dopravy pomôžu aj takéto "drobnosti". Ešte otázka k tým vlakom R 20/50/60 - takto sa plánujú označovať REXy?
Reply on: Viko #238703:
Niektorí to robia, dokonca k nim už ani automaticky nenastupujú keď vidia, kto je za volantom a to 61 používam často. Ono stačí vypnúť motor a čakať na dispečing/MP, ale veľa vodičov sa radšej tvári že to nevidí a nechajú ich nastúpiť.
Reply on: forester #238697:
2) Keby tam tie osádky volali dispečing na každučký jeden spoj, možno by dopravný podnik konečne pochopil, že situáciu treba riešiť. Tým, že ich budú ad hoc vyhadzovať, sa predsa nič nevyrieši.
Reply on: forester #238697:
Keďže sám viem, že Depaul je už roky veľký problém tak sa vyjadrujem len k tretiemu bodu - to, že upratovacie čaty majú všetko na háku a posádky pridelených vozov s nimi stratili nervy a radšej si vozy upratujú sami je interný problém neschopnosti DPB a už len to, že toto vodiči musia robiť je smutné. Ale keď podnik viacej zaujíma či ide električka častejšie ako metro, tak čo iné čakať no. Možno by stačilo na nich zatlačiť a požiadať aby sa podnik o svoje vozy staral sám lebo na nich inak nebudete jazdiť.
Reply on: forester #238685:
Veriť môžu, ale napríklad (ako som tu už písal) vedenie ZSSK dokonca požiadalo o zaradenie vlakového personálu do prednostného očkovania a poslali ich s tým kade ľahšie. Takže asi toľko k tomu.
Reply on: forester #238697:
1) Áno, tak sa môže nakaziť ktokoľvek, nielen pilot v letovej hladine 0.
2) + 3) To je váš osobný problém, v popise práce to nemáte.
Reply on: Urbanway 2423 #238696:
Pokiaľ viem, tak posledná verzia je, že k prečíslovaniu dôjde u tých liniek, ktorým bude zmenená trasa - teda 203 (a spolu s ňou 44), 204 (v závislosti od prípadného zlúčenia s 32), 209 a 210. 201 by mala byť myslím prečíslovaná po nasadení nových trolejbusov.

Podľa TPŠ (ktoré sú pre budúceho prevádzkovateľa PAD záväzné) musia byť farebné CP umiestnené na všetkých zastávkach, rovnako ako všetky novovyrobené vozidlá musia mať plnofarebné vonkajšie displeje. To iba DPB si z TPŠ robí trhací kalendár.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.