Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnešná skúsenosť s ukrajinským šoférom. Do autobusu pri Tesco Lamač chcel nastúpiť pár so šteňaťom a vodiča sa pýtali, či môžu nastúpiť so šteňaťom. On im na to začal kývať plecami, lebo nechápal, čo hovoria. Tak radšej nenastúpili a on si potom nadával tom jeho jazyku do kabíny. Viete mi niekto povedať, aké sú požiadavky, čo sa týka jazyka, na týchto Ukrajincov? Zatiaľ mám len zlé skúsenosti.
Reply on: TeBeCe #232659:
Očakávať od šoféra že v prípade pokazeného dopytového tlačidla bude automaticky otvárať všetky dvere, takže cestujúci by poruchu nijak nepocítili? Nie, treba vymýšľať unikátne dizajnové riešenia v hesle čím viac lepiacej pásky, tým viac DPB!
Aj tak sa nájdu ľudia čo majú obsesívnu potrebu to stláčať. Možno keby to dávalo elektrošoky 🙂
Reply on: TeBeCe #232659:
Aspoň každý pochopí, v čom je problém 😉 😆
Pozor podchod prístavný most . Schody boli obohatené o nebezpečnú atrakciu . Nedolamte sa .Vid priložená foto
Reply on: zakaznik #232654:
Ty o čom blúzniš? Veď to sú absolútne nesúvisiace veci.
Reply on: Peon #232655:
Ak sa nemylim, tak napr. Blaguss na linke BA-W vozi aj v relacii Erdberg - Flughafen Wien. Je to vecou toho co spravny organ povoli (a do istej miery aj toho za co sa dopravca v spravnom konani "ppbije" - on tu mame nejaky pravny stat a spravny organ nesmie rozhodovat na zaklade svojej lubovole, ale zakonov).
Reply on: zakaznik #232654:
Medzi Slovenskom a niektorými inými krajinami (nie Rakúsko) môžu niektoré medzištátne autobusové linky prepravovať cestujúcich aj vnútroštátne. Dva príklady:

Táto linka má povolenú vnútroštátnu prepravu na Slovensku. V Maďarsku nemá. http://portal.cp.sk/Data/pdf/L201802_191123_61515.pdf

Dokonca (pravdepodobne nielen) táto linka má povolenú vnútroštátnu prepravu na Slovensku aj v Česku: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L601904_191108_61503.pdf
Reply on: 810zssk #232644:
Cezhraničné linky majú ten problém, že nemôžu prepravovať cestujúcich v rámci štátu, nedávno vznikla hrozba, že ju budú kraje dotovať, a kľudne sa môže stať, že na licenciu bude podnikateľ čakať 2 roky, ako sa to stalo Radimjetu.

Ten, kto si vidí ďalej od svojho nosa, si môže zistiť, že súkromné regionálne linky majú v našom regióne dlhú tradíciu a produktivita hospodárstva za posledných 100 rokov značne vzrástla. Lenže to by si musel chápať, čo to znamená. 🤔
Reply on: N/A #232652:
ako vidím, v tomto prípade sa zišla celá banda diletantov - developkár, žumpa a Žiga&Co. .... tak to je beznádejný prípad 💀 💀 💀 💀
Reply on: gejza #232651:
Dopravca robí to, čo si kraj objedná. Ak sa blbo nastavia podmienky pre verejné obstarávanie a nezahrnú sa adekvátne sankcie za ich nedodržanie, je jedno kto tie PAL prevádzkuje. Krásnym príkladom je Arriva, ktorej služby na Slovensku sú na úplne inej úrovni než napr. v Holandsku.

A len pre zaujímavosť, komu vlastne patrí Slovak Lines? Stále platí, že 56% vlastní HB Reavis prostredníctvom cyperskej akciovky a zvyšných 44% má "MH Manažment", ktorého jediným vlastníkom je Ministerstvo hospodárstva?
Reply on: D555.3008 #232650:
Len sa opakujem, ale treba si uvedomiť, že Červené Lajná sú len bočným biznisom realitného agenta. Zo strany BSK je nutné čo najskôr získať pre verejnú hromadnú prepravu osôb v regióne niekoho, kto tomu naozaj rozumie.
Reply on: Sanos #232630:
Este na doplnenie som prekvapeny a zarazeny z pristupu Slovak Linesu k linke do Hainburgu
1 / nadpis znama trasa vačsí komfort je len hruby vtip ktory sa nehodi ani na 1,aprila
z dovodu zvyšenia ceny a najma zniženia počtu spojov/ postupne zvyšenie ceny by som akceptoval z dovodu dlhodobeho nezvyšovania ceny listkov /
2/ Cestovny poriadok je´´ užasneˇ´´ urobeny😭 😭 v čase špičky je 7 min z Niv pod Most SNP /alebo opačne/ je len iluzia 😂 a obrat na Nivoch/prijazd vystup cestujucich pristavenie vozidla a odbavenie je 8 minut v idealnom čase a bez meškania tiež na hrane a tak len pri bežnom meškani na jednej jazde sa to už neda už vyrovnat / a ak vodič musi ist na WC a pod??. uplne nerealne stihať na čas odchody/
3min. na obrat vHainburgu??
3/Velmi by ma zaujimalo kolko cestujucich na tejto linke prepravi Slovak Lines a ako to už bude rentabilne
4/ V tomto roku DPB prepravil rekordny pocet cestujucich a to v exponovanych časoch a dnoch
sa do autobusu nedostali ludia/z dovodu že sa tam ani fyzicky nedostali nemali kam!/
5/Lutujem najma cestujich ktori pravidelne využivali tuto linku pri cestovanim za pracou povinostami kulturou a uprednostnili autobus pre autom
7/ Cakal som niečo uplne ine najma rozvoj verejnej dopravy v oblasti Bratislavy aj ked to presahuje hranice štatu kde si myslim je velky potencial rozvoja
8/ všetky tieto skusenosti mam z mojho cca 1,5 ročneho kontaktu s touto linkou
Reply on: Sanos #232630:
mas uplnu pravdu
Inak čo sa týka situácie s vodičmi, tá sa bude už len zhoršovať. Vek 24 rokov u vodičov autobusov/trolejbusov ešte spôsobí veľa problémov. Na električku stačí len 20 rokov, pteto aj prišlo na nšborový deň veľa ľudí a hádam sa nedostatok vyrieši. Treba sa poďakovať ústrednému automotoklubu a niektorým politikom, vďaka ktorým zníženie veku na autobusy neprešlo. Je tu síce nedostatok vodičov, no my môžeme byť hrdí na bezpečnosť, a na to, že sme "nevyspelé 21-ročné deti" nepustili za volanty. V Česku, kde vek 21 rokov platí sa uberajú opačnou cestou, chcú znížiť vek z 21 na 19. (čo je podľa mňa už asi nízky vek na autobus).
Reply on: Kotlár #232645:
V stredu (11.12.) som šiel s 2120 a ten bol zafŕkaný až po strechu, cez okná bolo vidieť len ťažko. Predchádzajúci sneh bol 2.12., čiže v takom stave bol minimálne 9 dní.
Začala nám sezóna solenia a podpísalo sa to aj nad čistotou vozidiel, hlavne A,T, tie autoumyvárky sa používajú ako často? pretože vozidlá majú len umytené najnutnejšie časti a nevyzerajú tak veľmi vábne pre prilákanie ďalších cestujúcich. #mamespolocnuumyvarku
V tejto súvislosti čakám že v ďalších tendroch budú požiadavkou aj kefy pri kolesách, ktoré značne minimalizujú zašpinenie vozidla.
Reply on: zakaznik #232643:
Co je to za nezmysel? Ako sa ministerstvo "snazi aby neboli cezhranicne linky vyhodne na podnikanie"?

Regionalna doprava na komercnej baze nikde v sirsiom regione nefunguje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.