Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #232659:
Aspoň každý pochopí, v čom je problém 😉 😆
Pozor podchod prístavný most . Schody boli obohatené o nebezpečnú atrakciu . Nedolamte sa .Vid priložená foto
Reply on: zakaznik #232654:
Ty o čom blúzniš? Veď to sú absolútne nesúvisiace veci.
Reply on: Peon #232655:
Ak sa nemylim, tak napr. Blaguss na linke BA-W vozi aj v relacii Erdberg - Flughafen Wien. Je to vecou toho co spravny organ povoli (a do istej miery aj toho za co sa dopravca v spravnom konani "ppbije" - on tu mame nejaky pravny stat a spravny organ nesmie rozhodovat na zaklade svojej lubovole, ale zakonov).
Reply on: zakaznik #232654:
Medzi Slovenskom a niektorými inými krajinami (nie Rakúsko) môžu niektoré medzištátne autobusové linky prepravovať cestujúcich aj vnútroštátne. Dva príklady:

Táto linka má povolenú vnútroštátnu prepravu na Slovensku. V Maďarsku nemá. http://portal.cp.sk/Data/pdf/L201802_191123_61515.pdf

Dokonca (pravdepodobne nielen) táto linka má povolenú vnútroštátnu prepravu na Slovensku aj v Česku: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L601904_191108_61503.pdf
Reply on: 810zssk #232644:
Cezhraničné linky majú ten problém, že nemôžu prepravovať cestujúcich v rámci štátu, nedávno vznikla hrozba, že ju budú kraje dotovať, a kľudne sa môže stať, že na licenciu bude podnikateľ čakať 2 roky, ako sa to stalo Radimjetu.

Ten, kto si vidí ďalej od svojho nosa, si môže zistiť, že súkromné regionálne linky majú v našom regióne dlhú tradíciu a produktivita hospodárstva za posledných 100 rokov značne vzrástla. Lenže to by si musel chápať, čo to znamená. 🤔
Reply on: N/A #232652:
ako vidím, v tomto prípade sa zišla celá banda diletantov - developkár, žumpa a Žiga&Co. .... tak to je beznádejný prípad 💀 💀 💀 💀
Reply on: gejza #232651:
Dopravca robí to, čo si kraj objedná. Ak sa blbo nastavia podmienky pre verejné obstarávanie a nezahrnú sa adekvátne sankcie za ich nedodržanie, je jedno kto tie PAL prevádzkuje. Krásnym príkladom je Arriva, ktorej služby na Slovensku sú na úplne inej úrovni než napr. v Holandsku.

A len pre zaujímavosť, komu vlastne patrí Slovak Lines? Stále platí, že 56% vlastní HB Reavis prostredníctvom cyperskej akciovky a zvyšných 44% má "MH Manažment", ktorého jediným vlastníkom je Ministerstvo hospodárstva?
Reply on: D555.3008 #232650:
Len sa opakujem, ale treba si uvedomiť, že Červené Lajná sú len bočným biznisom realitného agenta. Zo strany BSK je nutné čo najskôr získať pre verejnú hromadnú prepravu osôb v regióne niekoho, kto tomu naozaj rozumie.
Reply on: Sanos #232630:
Este na doplnenie som prekvapeny a zarazeny z pristupu Slovak Linesu k linke do Hainburgu
1 / nadpis znama trasa vačsí komfort je len hruby vtip ktory sa nehodi ani na 1,aprila
z dovodu zvyšenia ceny a najma zniženia počtu spojov/ postupne zvyšenie ceny by som akceptoval z dovodu dlhodobeho nezvyšovania ceny listkov /
2/ Cestovny poriadok je´´ užasneˇ´´ urobeny😭 😭 v čase špičky je 7 min z Niv pod Most SNP /alebo opačne/ je len iluzia 😂 a obrat na Nivoch/prijazd vystup cestujucich pristavenie vozidla a odbavenie je 8 minut v idealnom čase a bez meškania tiež na hrane a tak len pri bežnom meškani na jednej jazde sa to už neda už vyrovnat / a ak vodič musi ist na WC a pod??. uplne nerealne stihať na čas odchody/
3min. na obrat vHainburgu??
3/Velmi by ma zaujimalo kolko cestujucich na tejto linke prepravi Slovak Lines a ako to už bude rentabilne
4/ V tomto roku DPB prepravil rekordny pocet cestujucich a to v exponovanych časoch a dnoch
sa do autobusu nedostali ludia/z dovodu že sa tam ani fyzicky nedostali nemali kam!/
5/Lutujem najma cestujich ktori pravidelne využivali tuto linku pri cestovanim za pracou povinostami kulturou a uprednostnili autobus pre autom
7/ Cakal som niečo uplne ine najma rozvoj verejnej dopravy v oblasti Bratislavy aj ked to presahuje hranice štatu kde si myslim je velky potencial rozvoja
8/ všetky tieto skusenosti mam z mojho cca 1,5 ročneho kontaktu s touto linkou
Reply on: Sanos #232630:
mas uplnu pravdu
Inak čo sa týka situácie s vodičmi, tá sa bude už len zhoršovať. Vek 24 rokov u vodičov autobusov/trolejbusov ešte spôsobí veľa problémov. Na električku stačí len 20 rokov, pteto aj prišlo na nšborový deň veľa ľudí a hádam sa nedostatok vyrieši. Treba sa poďakovať ústrednému automotoklubu a niektorým politikom, vďaka ktorým zníženie veku na autobusy neprešlo. Je tu síce nedostatok vodičov, no my môžeme byť hrdí na bezpečnosť, a na to, že sme "nevyspelé 21-ročné deti" nepustili za volanty. V Česku, kde vek 21 rokov platí sa uberajú opačnou cestou, chcú znížiť vek z 21 na 19. (čo je podľa mňa už asi nízky vek na autobus).
Reply on: Kotlár #232645:
V stredu (11.12.) som šiel s 2120 a ten bol zafŕkaný až po strechu, cez okná bolo vidieť len ťažko. Predchádzajúci sneh bol 2.12., čiže v takom stave bol minimálne 9 dní.
Začala nám sezóna solenia a podpísalo sa to aj nad čistotou vozidiel, hlavne A,T, tie autoumyvárky sa používajú ako často? pretože vozidlá majú len umytené najnutnejšie časti a nevyzerajú tak veľmi vábne pre prilákanie ďalších cestujúcich. #mamespolocnuumyvarku
V tejto súvislosti čakám že v ďalších tendroch budú požiadavkou aj kefy pri kolesách, ktoré značne minimalizujú zašpinenie vozidla.
Reply on: zakaznik #232643:
Co je to za nezmysel? Ako sa ministerstvo "snazi aby neboli cezhranicne linky vyhodne na podnikanie"?

Regionalna doprava na komercnej baze nikde v sirsiom regione nefunguje.
Reply on: gejza #232629:
Nechajú pár spojov, aby sa nepovedalo.
Následne budú čakať, kým sa to začne dotovať za verejné peniaze. 😁
Rozhodne lepší plán, ako sa snažiť zvýšiť záujem cestujúcich a potom ešte bojovať s nejakou konkurenciou.
Ministerstvo sa za každú cenu snaží, aby neboli cezhraničné linky výhodné na podnikanie, toto je len dôsledok. 😗 L
Na Záluhách(Damborského) ešte teraz robili.roboši dačo
Reply on: birch #232640:
Zrejme je to chyba, na stránke, kde si zvolíš smer/zastávku, Nám. Ľ. Štúra stále je v oboch smeroch, akurát k nej nepatria žiadne časové údaje.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.