Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ahoj Boratislava😃
Čo je s tendrom na nové autobusy neviete niekto? A tú Boratislavu neberte prosím ako urážku, bolo to len zo srandy😃
Reply on: Joyki #232664:
Nie, ale keď sa na to pozrieme z hľadiska B2C, tak vodič by mal, nakoľko je v styku so zákazníkom (cestujúcim), byť pripravený odpovedať na prípadné otázky (kde mám vystúpiť, môžem ísť s kočíkom), rovnako reagovať aj na upomienky, napr. (bezdomovec ktorý zapácha).
Reply on: Joyki #232664:
Ked uz, tak by im mohli aspon davat nejake stitky na kabinu, aby sme vedeli, kedy hovoria slovensky alebo nie...
Reply on: N/A #232663:
Na šoférovanie zrejme netreba ovládať jazyk danej krajiny, lebo vodič nepredáva lístky, ani nie je povinný podávať žiadne informácie cestujúcim, ani nemusí dôjsť k žiadnemu kontaktu s cestujúcim (okrem asistencie vozíčkara, čo však vidí). Pravdepodobne sa časom naučí slovensky, ale určite nie za volantom.
Dnešná skúsenosť s ukrajinským šoférom. Do autobusu pri Tesco Lamač chcel nastúpiť pár so šteňaťom a vodiča sa pýtali, či môžu nastúpiť so šteňaťom. On im na to začal kývať plecami, lebo nechápal, čo hovoria. Tak radšej nenastúpili a on si potom nadával tom jeho jazyku do kabíny. Viete mi niekto povedať, aké sú požiadavky, čo sa týka jazyka, na týchto Ukrajincov? Zatiaľ mám len zlé skúsenosti.
Reply on: TeBeCe #232659:
Očakávať od šoféra že v prípade pokazeného dopytového tlačidla bude automaticky otvárať všetky dvere, takže cestujúci by poruchu nijak nepocítili? Nie, treba vymýšľať unikátne dizajnové riešenia v hesle čím viac lepiacej pásky, tým viac DPB!
Aj tak sa nájdu ľudia čo majú obsesívnu potrebu to stláčať. Možno keby to dávalo elektrošoky 🙂
Reply on: TeBeCe #232659:
Aspoň každý pochopí, v čom je problém 😉 😆
Pozor podchod prístavný most . Schody boli obohatené o nebezpečnú atrakciu . Nedolamte sa .Vid priložená foto
Reply on: zakaznik #232654:
Ty o čom blúzniš? Veď to sú absolútne nesúvisiace veci.
Reply on: Peon #232655:
Ak sa nemylim, tak napr. Blaguss na linke BA-W vozi aj v relacii Erdberg - Flughafen Wien. Je to vecou toho co spravny organ povoli (a do istej miery aj toho za co sa dopravca v spravnom konani "ppbije" - on tu mame nejaky pravny stat a spravny organ nesmie rozhodovat na zaklade svojej lubovole, ale zakonov).
Reply on: zakaznik #232654:
Medzi Slovenskom a niektorými inými krajinami (nie Rakúsko) môžu niektoré medzištátne autobusové linky prepravovať cestujúcich aj vnútroštátne. Dva príklady:

Táto linka má povolenú vnútroštátnu prepravu na Slovensku. V Maďarsku nemá. http://portal.cp.sk/Data/pdf/L201802_191123_61515.pdf

Dokonca (pravdepodobne nielen) táto linka má povolenú vnútroštátnu prepravu na Slovensku aj v Česku: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L601904_191108_61503.pdf
Reply on: 810zssk #232644:
Cezhraničné linky majú ten problém, že nemôžu prepravovať cestujúcich v rámci štátu, nedávno vznikla hrozba, že ju budú kraje dotovať, a kľudne sa môže stať, že na licenciu bude podnikateľ čakať 2 roky, ako sa to stalo Radimjetu.

Ten, kto si vidí ďalej od svojho nosa, si môže zistiť, že súkromné regionálne linky majú v našom regióne dlhú tradíciu a produktivita hospodárstva za posledných 100 rokov značne vzrástla. Lenže to by si musel chápať, čo to znamená. 🤔
Reply on: N/A #232652:
ako vidím, v tomto prípade sa zišla celá banda diletantov - developkár, žumpa a Žiga&Co. .... tak to je beznádejný prípad 💀 💀 💀 💀
Reply on: gejza #232651:
Dopravca robí to, čo si kraj objedná. Ak sa blbo nastavia podmienky pre verejné obstarávanie a nezahrnú sa adekvátne sankcie za ich nedodržanie, je jedno kto tie PAL prevádzkuje. Krásnym príkladom je Arriva, ktorej služby na Slovensku sú na úplne inej úrovni než napr. v Holandsku.

A len pre zaujímavosť, komu vlastne patrí Slovak Lines? Stále platí, že 56% vlastní HB Reavis prostredníctvom cyperskej akciovky a zvyšných 44% má "MH Manažment", ktorého jediným vlastníkom je Ministerstvo hospodárstva?
Reply on: D555.3008 #232650:
Len sa opakujem, ale treba si uvedomiť, že Červené Lajná sú len bočným biznisom realitného agenta. Zo strany BSK je nutné čo najskôr získať pre verejnú hromadnú prepravu osôb v regióne niekoho, kto tomu naozaj rozumie.
Reply on: Sanos #232630:
Este na doplnenie som prekvapeny a zarazeny z pristupu Slovak Linesu k linke do Hainburgu
1 / nadpis znama trasa vačsí komfort je len hruby vtip ktory sa nehodi ani na 1,aprila
z dovodu zvyšenia ceny a najma zniženia počtu spojov/ postupne zvyšenie ceny by som akceptoval z dovodu dlhodobeho nezvyšovania ceny listkov /
2/ Cestovny poriadok je´´ užasneˇ´´ urobeny😭 😭 v čase špičky je 7 min z Niv pod Most SNP /alebo opačne/ je len iluzia 😂 a obrat na Nivoch/prijazd vystup cestujucich pristavenie vozidla a odbavenie je 8 minut v idealnom čase a bez meškania tiež na hrane a tak len pri bežnom meškani na jednej jazde sa to už neda už vyrovnat / a ak vodič musi ist na WC a pod??. uplne nerealne stihať na čas odchody/
3min. na obrat vHainburgu??
3/Velmi by ma zaujimalo kolko cestujucich na tejto linke prepravi Slovak Lines a ako to už bude rentabilne
4/ V tomto roku DPB prepravil rekordny pocet cestujucich a to v exponovanych časoch a dnoch
sa do autobusu nedostali ludia/z dovodu že sa tam ani fyzicky nedostali nemali kam!/
5/Lutujem najma cestujich ktori pravidelne využivali tuto linku pri cestovanim za pracou povinostami kulturou a uprednostnili autobus pre autom
7/ Cakal som niečo uplne ine najma rozvoj verejnej dopravy v oblasti Bratislavy aj ked to presahuje hranice štatu kde si myslim je velky potencial rozvoja
8/ všetky tieto skusenosti mam z mojho cca 1,5 ročneho kontaktu s touto linkou
Reply on: Sanos #232630:
mas uplnu pravdu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.