Inak čo sa týka situácie s vodičmi, tá sa bude už len zhoršovať. Vek 24 rokov u vodičov autobusov/trolejbusov ešte spôsobí veľa problémov. Na električku stačí len 20 rokov, pteto aj prišlo na nšborový deň veľa ľudí a hádam sa nedostatok vyrieši. Treba sa poďakovať ústrednému automotoklubu a niektorým politikom, vďaka ktorým zníženie veku na autobusy neprešlo. Je tu síce nedostatok vodičov, no my môžeme byť hrdí na bezpečnosť, a na to, že sme "nevyspelé 21-ročné deti" nepustili za volanty. V Česku, kde vek 21 rokov platí sa uberajú opačnou cestou, chcú znížiť vek z 21 na 19. (čo je podľa mňa už asi nízky vek na autobus).
birch
Zároveň vedenie všetkých spojov až na Ml. Nivy pekným príkladom toho, ako predĺžiť interval bez dostatočného úžitku. Najmä v špičke pracovných dní by sa myslím oveľa viac potešili častejším odchodom... jaaaj, veď to v tom čase nejazdí, som zabudol
Inak som prekvapený, myslel som si, že Slovak Lines obsluhu Hainburgu vyrieši takým spôsobom, že tam opäť presmeruje aspoň niektoré autobusy z/do Viedne, ktoré vo vybraných časoch posilní vloženými spojmi iba po Hainburg. Predpokladám, že napr. ráno nechodia autobusy zo Schwechatu do Bratislavy nejaké plné a večer už zase nebudú cestovať davy opačným smerom, takže by sa to dalo efektívne využiť.