Reply on: gejza #232651:
Dopravca robí to, čo si kraj objedná. Ak sa blbo nastavia podmienky pre verejné obstarávanie a nezahrnú sa adekvátne sankcie za ich nedodržanie, je jedno kto tie PAL prevádzkuje. Krásnym príkladom je Arriva, ktorej služby na Slovensku sú na úplne inej úrovni než napr. v Holandsku.A len pre zaujímavosť, komu vlastne patrí Slovak Lines? Stále platí, že 56% vlastní HB Reavis prostredníctvom cyperskej akciovky a zvyšných 44% má "MH Manažment", ktorého jediným vlastníkom je Ministerstvo hospodárstva?
birch
Zároveň vedenie všetkých spojov až na Ml. Nivy pekným príkladom toho, ako predĺžiť interval bez dostatočného úžitku. Najmä v špičke pracovných dní by sa myslím oveľa viac potešili častejším odchodom... jaaaj, veď to v tom čase nejazdí, som zabudol
Inak som prekvapený, myslel som si, že Slovak Lines obsluhu Hainburgu vyrieši takým spôsobom, že tam opäť presmeruje aspoň niektoré autobusy z/do Viedne, ktoré vo vybraných časoch posilní vloženými spojmi iba po Hainburg. Predpokladám, že napr. ráno nechodia autobusy zo Schwechatu do Bratislavy nejaké plné a večer už zase nebudú cestovať davy opačným smerom, takže by sa to dalo efektívne využiť.