Reply on: SUNSPINX #231081:
Super nápad,na papieri alebo super nápad ako plýtvať dobrými a hlavne klimatizovanými vozmi,ktoré zase inde v BA chýbaju.Lebo L83 a L84 má medzi sebou 4 minúty v špičke.Priklad L83 vyráža 8.00 od Pri kríži ide cez starú Dúbravku.L84 vyráža od Pri Kríži 8.04 a oba spoje sa stretnú na Drobného a vlečú sa zasebou až do Petržalky po Jungmanovu kde sa ich trasa delí.Nátura Slováka je tá,že treba sa napratať do prvého voza a ten za ním je prázdny.Preto,som iba podotkol,že ten druhý ktorý nie je až tak plný mohol byť kľudne SOR NB18 ako to bolo aj predtým a MB Capacity sa mohli použiť na X5.
fanatikmhd
V tom máš pravdu, v prvom rade treba dbať na technickú časť veci, uniformita je fakt na poslednom mieste. Na druhej strane nevidím až taký problém nejaké univerzálne polokošele dodať od pár výrobcov, všetci si okontrolujú, vyskúšajú materiál, a čo bude dobré, to sa objedná (možno nemusí byť len jeden dodávateľ na všetko, môžu dodávať aj dvaja či traja). Samozrejme riešiť nohavice či biele rukavičky je somarina, ale tričko máš aj tak nejaké, a vždy je kultúrnejšie keď zamestnanci majú uniformitu, nejakú úroveň, než zmes balkánu. Keď to vezmem príliš za vajcia, prídem na SADky a trrebárs SAD DS jazdí v bielych košeliach. a ide to. hej, SAD prievidza vyzerá ako bratislavskí taxikári v 90tkách, ale im sa to dá prepáčiť, nemajú takmer nič sériové s klímou ktorá by dačo dokázala spraviť. Tu má väčšina vozidiel ako akú klímu aspoň v kabíne.
Takže vo výsledku by sa dala rieišť nejaká jednoduchá uniformita, ale najskôr fakt je treba vytvoriť systém služieb za ktoré sa netreba hanbiť.