Ak sa vodič hanbí si dať decentnú polokošeľu s drobným logom a nehanbí sa dať si kadejaké vyťahané tielka, športové tričká apod., potom fakt nie je chyba v uniforme. Len teda by bolo fajn neplakať, ako si vodičov málo vážime, ak oni svojím konaním k rešpektu nie sú ochotní prispieť.
A ver, že ak sa zavedie normálne reagovanie na podnety a sťažnosti, ľudia nebudú mať zúfalú potrebu vykričať svoje trápenie "aspoň" vodičom. Takže hejtovaním zmien za lepšiu komunikáciu vlastne ideš sám proti svojím názorom
Takmer päť rokov ešte za komančov som brigádne jazdil na trolejbusoch a jazdil som v beúsackej uniforme, spolužiaci si zo mňa robili prdel, keď ma videli v mundúre, ale spadla im sánka, keď večer v 39-ine sa oni tlačili ako sardinky a mňa pustil vodič v Ikaruse za pádlo a viezol som sa ako kráľ, takže mne uniforma uľahčila cestu do/z práce
Áno, nie všetky služby končia na výpravni, to uznávam, ja sa na mnohé veci dívam ako bývalý pavučinár, kde každá služba buď začína alebo končí na výpravni a tam majú pekné veľké skrinky mám dojem, že pre každého vodiča
To čo hovoríš sa dá uplatniť jedine pri delených službách alebo židákoch nie pri celodennej službe.
Ak budú konečné/obratiská vybavené aspoň WC a kuchynkou potom sa môže niekto baviť o prezliekaní do uniformy.
A nechodiť v uniforme z domu má veľké výhody,hlavne medzi takými "cestujúcimi" čo DPB nenávidia a iba nadávajú a majú blbé reči,a naschvál ešte hlasno preberajú vo vozidlách aby to cestujúci vodič do/z služby počul.
Čiže to nie je iba,že sa vodič hambí ale aj kvôli tomu,že možno chce mať počas cesty z/do práce pokoj a kľud.
Martin na toto fórum píše od svojich 11 rokov. Tu #126331 som vzdal ako 12 ročnému hold, pretože bol extrémne hyperaktívny a nebolo to v negatívnom zmysle slova. Osobne ho poznám 2 roky. Celý marketing RJ (na ktorom stojí celý RJ) stojí/stál na ňom. Ak by som bol dopravca a chcel popracovať na marketingu, ktorý je vo verejnej doprave trestuhodne podceňovaný (substrát bol a bude, a ostatní aj tak pôjdu autami), tak by bol moja voľba č. 1. Pretože pri 22 rokoch má za sebou reálne úspechy.
O tebe neviem nič. Len že si sem prišiel a používaš krivý meter. A toto nemá s politickým presvedčením nič. Vallo je kritizovaný aj tu - a aj právom. To je na druhej strane normálne. Ak by vyhovoval všetkým tak by buď nebola zdravá spoločnosť, alebo on nebol zdravý politik.
Nie všetky služby končia na výpravni ty trkvas!!!
A čo tí čo striedajú na trati???Napríklad Molecova,Trhovisko,Tesco Lamač,Slávičie údolie a ďalšie.
A skriniek isto nie je pre každého vodiča.Skrinky sú malé tzv.príručné na šálku od kávy,cukor a podobne,nedáš tam na vešiak uniformu aby sa nedokrčila.
Čím viac sa ľudia ako ty ozývajú proti Vallovi či aktuálnym zmenám v dopravnom podniku, tým väčšiu istotu mám, že sa veci konečne hýbu správnym smerom len tak ďalej, aj tak vám to vyplakávanie k ničomu nepomôže.
Na X5 sa mali nasadiť MB Capacity postačoval by 6 minútový interval a všetky spoje až do Dúbravky.
Na L84 sú MB Capacity zbytočné lebo hlavne v špičkách sa vlečú za sebou s tým,že L83 plná a za ňou L84 skoro prázdna.Hlavné je,že tieto klimatizované vozy mohli byť na X5ke.Na L84 postačuje aj SOR Nb18.
Ja síce nie som ukážkový príklad, ale súhlasím, že vodič MHD by mal byť v službe identifikovateľný. Model – polokošeľa alebo košeľa a svoje nohavice (pri nohaviciach stačí, aby sa vylúčili plavky s tepláky) – sa zatiaľ zo všetkých pokusov osvedčil najviac a rovnako je to takto v X ďalších firmách. Väčšina vodičov belasé polokošele nosí, sú pomerne obľúbené, príjemné i celkom pekné. Navyše je ich možné zo/obliecť prakticky kdekoľvek a pokračovať v programe dňa, pretože nie každý chodí iba z domu do práce a z práce domov.
Vodiči sú identifikovateľní, veľkú väčšinu služby je vidno iba vrch, preto nerozumiem, ak niekto stále trvá aj na jediných správnych nohaviciach.
N/A
A Vallo a 40 jeho lúpežníkov (Vallo-team)