Ja som netvrdil, že niekto má niekoho nútiť ísť do roboty v uniforme z domu. Ja som len dával príklad, že inde na svete je bežné že ľudia chodia v pracovnom už z domu. A aký je problém ísť už z domu v uniforme vodiča MHD do práce? Jediný problém vidím v tom, že sa za to čo robím hambím. Tak ale potom nech to radšej ani nerobím, lebo dosť pravdepodobne tomu zodpovedá aj výsledok práce. Ja tiež musím mať pri svojej práci oblečenie v zmysle "štábnej kultúry" a nikoho nezaujíma kde sa oblečiem. V stanovenom čase musím byť na stanovenom mieste a je to len môj problém. Ak mi to nevyhovouje, tak proste tam robiť nemusím a miesto mňa príde niekto, komu to vadiť nebude.
Pred pár rokmi som sa dal "prepašovať" na výpravňu na Hroboňke a bol som milo prekvapený, ako sa to tam zmenilo, každý vodič má k dispozícii skrinku, podobne je to aj na Trnávke, takže ak má problém s tým, že nechce cestovať do práce v uniforme, tak môže ísť "v civile" na výpravňu, tam sa prezliecť a ísť striedať v uniforme, službu končí na výpravni, kde sa prezlečie a ide domov zaslúžene odpočívať
Je veľa konečných kde nie sú "sociálky" ale je tam striedanie vodičov.Čiže nie je miesto na prezliekanie.A nikto nemôže niekoho nútiť ísť už v uniforme z domu.Policajti,Hasiči,Zdravotníci,Čašníci,Kuchári a podobne majú vytvorené podmienky na prezlečienie ktoré v DPB nie sú.
Ahoj, príležitostne sem natrafím a teraz sa budem snažiť ešte častejšie, aby som mal predstavu, čo sa deje, čo sa rieši a čo sa môže zmeniť. Nové vedenie Dopravného podniku je absolútne otvorené k novinkám, takže teraz nastáva ten správny čas, keď sa môže začať veľa meniť k lepšiemu.
Moja pozícia nebude vedúci marketingu, na tu príde iný človek. Vytvorená mi bola nová funkcia, a to koordinátor PR a marketingu, ktorý začne vo veľkom riešiť veci, ktoré doteraz nefungovali.
Ihneď sme nastavili napr. zmenu fungovania na sociálnych sieťach. Odblokoval som ľudí, ktorí prezentovali častejšie svoje návrhy i nespokojnosť a bývalým adminom sa to úplne nehodilo a vlastne sme vôbec odblokovali Facebook, aby naň mohol písať ktokoľvek a stal sa dôležitým informačným kanálom, kde bude fungovať obojstranná komunikácia so zákazníkmi. Rád by som DPB priblížil čo najviac ľuďom a pokračoval v štýle komunikácie, aký môžeme poznať z RegioJetu, kde som niekoľko rokov pôsobil pri komunikácií s médiami.
Rovnako prevezmem informovanie o novinkách v doprave. Veľmi ma štve, keď dobrovoľná fanúšická stránka dokáže urobiť X-krát lepšiu robotu, ako ľudia, ktorí sú za to platení. MHD sa citeľne zlepšuje, ale ak sa to nedostane do médií, nikto sa o tom nedozvie. Spustí sa výraznejšia komunikácia s novinármi a rovnako sa budú meniť aj informácie o novinách na webe. Už to nebudú prekopírované dopravné príkazy a pod.
Ďalšie aktivity budú pokračovať, mám hrozne veľa nápadov, čo sa môže zrealizovať. Budem určite rád, keď bude mať aj ktokoľvek odtiaľto tip na zlepšenie, príp. poskytne napr. pomocnú ruku, ak by bolo potrebné niečo operatívne odfotiť a pod.
Mám napr. predstavu, že môžeme fanúšikov, ktorí si MHD fotia zapojiť na sociálne siete, resp. by sme im umožnili ich fotografie publikovať u nás, kde by svoju prácu mohli odprezentovať.
Keby niečo, kontakt na mňa je zarnovicky.martin@dpb.sk.
Nechápem čo ten pán rieši s uniformami. Všade na svete, teda v civilizovaných krajinách, je bežná prax že vodiči nosia uniformy. Keď nič iné, tak je to napríklad dobrý rozlišovací prvok v prípade mimoriadnej udalosti. A ten čas na prezlečenie je tiež nastavený logicky. Zamestananie, ktoré si vyžaduje špeciálny odev, ale nie je možné aby si v ňom prišiel už do práce, ti dá platený čas na prezlečenie. Ak máš odev, ktorým môžeš normálne cestovať, tak predsa v ňom prídem už do práce. Ak v ňom nechcem ísť, tak je to môj problém a prídem o pár minút skôr a prezlečiem sa. U nás všetci cestujú v uniformách. V buse stretneš od čašníka cez recepčného po predavačku v obchode všetko. A o každom vieš kde robí
https://www.bratislavskenoviny.sk/samosprava/55102-je-dobre-ze-sa-karloveska-radiala-zacne-robit-v-lete-myslia-si-poslanci
Ako oni hovoria o sorkach ako o komfortnejších vozidlách s klímou? (Ok, chodia aj Mercedesy ale v malom počte) Osobne by som sa radšej previezol tým ojazdeým Manom ako sorkou 1./2. série, ktoré tam tiež chodia. Hádam netreba porovnávať tmave skla + klima v prípade Manu a "klíma" v sorke s otvárateľnými oknami čo niektorí cestujúci radi využívajú. Jediny problem by bol či by to Many vydržali. Jazdené Solarisy by som tam nedával lebo majú len tri dvere čo je na tak frekventovanú linku nedostačujúce.
Kua, mne tiež zamestnávateľ neplatí 2 x 15 minút na prezlečenie do obleku a z obleku pred a po rokovaní, normálne v ňom musím prísť z domu. Nemal by som založiť odborovú organizáciu "Vlakomanažér" podľa vzoru "Autošofér"?
Keď sa objavujú takéto blogy, je to signál, že viacerým ľuďom, ktorí na niečo (často pre nich jednostranne výhodné) boli zvyknutí, sa zmeny nepáčia a z rôznych strán sa ozýva kritika hraničiaca s konšpiráciami.
Keby si v inej firme zamestnanec nedal uniformu, na druhý deň by pravdepodobne skončil. Čo sa týka tých neopravených autobusov, tak DPB je alebo bolo obmedzené rôznymi stále plynúcimi záväzkami a dlhými dodacími lehotami a nemôžu len tak na druhý deň niečo objednať inde a mať to o týždeň dodané. Podľa mňa tie jazdené autobusy boli výborný krok v danej situácii. Navyše, nešlo to cez sprostredkovateľa ako bolo predtým zvykom a bolo to za smiešnu sumu. Čiže sa na tom naozaj nikto nenabalil, ja to osobne veľmi chválim. Súdny človek musí vidieť, aká je realita. Roky tu lietali milióny hore dole na nezmysly a zrazu sa niekto ozve, keď sa urobí maličký celkom výhodný nákup za pár desiatok tisíc.
Navyše, pokiaľ viem, minulé vedenie vyrokovalo s mestom slušné navýšenie rozpočtu DPB - o niekoľko miliónov, čo sa odzrkadlí aj na vyšších platoch zamestnancov - a najmä tých, čo majú príjmy najnižšie. Takže nerozumiem, prečo sa odborári ozývajú, mali by predsa oslavovať.
Myslím, že sem nechodí, ale je to Martin Žarnovický z ROPIDu / Regiojetu. Som zvedavý, ako to bude fungovať, lebo má dosť otvorený spôsob komunikácie, presne opačne než bolo v DPB zvykom.
Tak to nie je potešujúce čítanie keď ani nové vedenie, ktoré sa prezentovalo inak sa správalo takto, že ignorovalo dotazy. Čo sa týka tej kúpy jazdených autobusov, tak sa naozaj malo prv opraviť to, čo máme a potom nakupovať keď tak. Chýba mi ale nejaký výpočet toho koľko sa presne mohlo minúť zbytočne.
Ako som už písal inde, plánovali to huráááá systémom len, a y za každú cenu presadili jednolinkový variant. Keď zistili, že na Račianslu radiálu to neplatí a museli by prerábať schémy linoek MHD, tak vymysleli taký neporadok 3 / Dojazd. Ale stále som za to, aby to bola regulárna L7 a nie tento paškvil.
Alebo by stacilo, ak by napriklad elektricka 4 smerom na ZP / Nove Mesto bola oznacena ako 4A / 4B. Opacnym smerom by stacilo len 4. A ludia by si zvykli.
Takisto podobne by mohla by oznacena 3.
Takto to funguje aj inde a je to uplne jednoduche a prakticke.
Nieco podobne sa vyslovene pyta aj pri 80.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
FFF13
Ako oni hovoria o sorkach ako o komfortnejších vozidlách s klímou? (Ok, chodia aj Mercedesy ale v malom počte) Osobne by som sa radšej previezol tým ojazdeým Manom ako sorkou 1./2. série, ktoré tam tiež chodia. Hádam netreba porovnávať tmave skla + klima v prípade Manu a "klíma" v sorke s otvárateľnými oknami čo niektorí cestujúci radi využívajú. Jediny problem by bol či by to Many vydržali. Jazdené Solarisy by som tam nedával lebo majú len tri dvere čo je na tak frekventovanú linku nedostačujúce.