Reply on: Andy #231055:
Ahoj, príležitostne sem natrafím a teraz sa budem snažiť ešte častejšie, aby som mal predstavu, čo sa deje, čo sa rieši a čo sa môže zmeniť. Nové vedenie Dopravného podniku je absolútne otvorené k novinkám, takže teraz nastáva ten správny čas, keď sa môže začať veľa meniť k lepšiemu.Moja pozícia nebude vedúci marketingu, na tu príde iný človek. Vytvorená mi bola nová funkcia, a to koordinátor PR a marketingu, ktorý začne vo veľkom riešiť veci, ktoré doteraz nefungovali.
Ihneď sme nastavili napr. zmenu fungovania na sociálnych sieťach. Odblokoval som ľudí, ktorí prezentovali častejšie svoje návrhy i nespokojnosť a bývalým adminom sa to úplne nehodilo a vlastne sme vôbec odblokovali Facebook, aby naň mohol písať ktokoľvek a stal sa dôležitým informačným kanálom, kde bude fungovať obojstranná komunikácia so zákazníkmi. Rád by som DPB priblížil čo najviac ľuďom a pokračoval v štýle komunikácie, aký môžeme poznať z RegioJetu, kde som niekoľko rokov pôsobil pri komunikácií s médiami.
Rovnako prevezmem informovanie o novinkách v doprave. Veľmi ma štve, keď dobrovoľná fanúšická stránka dokáže urobiť X-krát lepšiu robotu, ako ľudia, ktorí sú za to platení. MHD sa citeľne zlepšuje, ale ak sa to nedostane do médií, nikto sa o tom nedozvie. Spustí sa výraznejšia komunikácia s novinármi a rovnako sa budú meniť aj informácie o novinách na webe. Už to nebudú prekopírované dopravné príkazy a pod.
Ďalšie aktivity budú pokračovať, mám hrozne veľa nápadov, čo sa môže zrealizovať. Budem určite rád, keď bude mať aj ktokoľvek odtiaľto tip na zlepšenie, príp. poskytne napr. pomocnú ruku, ak by bolo potrebné niečo operatívne odfotiť a pod.
Mám napr. predstavu, že môžeme fanúšikov, ktorí si MHD fotia zapojiť na sociálne siete, resp. by sme im umožnili ich fotografie publikovať u nás, kde by svoju prácu mohli odprezentovať.

Keby niečo, kontakt na mňa je zarnovicky.martin@dpb.sk.
S499.1023