Reply on: david1 #230825:
Tak ak len jazda cez Šalu trvá 20 minút (teda celá cesta vyše polhodiny), tak by som čakal že vlaky budú medzi BA a Šaľou pendlovať podľa CP a cestujúcich z busu preberie nasledujúci vlak. Ak ten bus beztak príde zmeškaný 40 minút, tak to už taká strata pri hodinovom takte nie je. Čakal by nanajvýš posledné večerné vlaky.Nech je ako chce, rozhodne to nemôže fungovať tak že vyše dvoch dní zostane kompletne rozsypaná doprava na jednom z hlavných koridorov do Bratislavy, bez akéhokoľvek systémového riešenia, len štýlom "jazdíme ako sa podarilo". Jednoducho nemôže, predstavte si že by sme tu mali skutočný IDS a zrazu by sa kvôli tomuto kompletne rozsypali všetky nadväzné autobusové prípoje a doprava v polovici kraja.
Môžme hľadať dôvody prečo sa to nedá, ale cieľ musí byť tieto dôvody odstraňovať tak aby sa to dalo.
david1
Vložené OS po Šalu išli skoro presne. Podobne aj S65 po Senec.
Meškali logicky 60-120 min. Novozámocké a R smer ZV. Len presun NAD cez Šaľu v špičke zaberie 20 min. Následne otočka k staniciam Trnovec a ďalším...
Večer by mala fungovať kolaj smer NZ.
Smer BA bude treba vymeniť min.700m.+ zhlavie.
Vagón-y totiž vyskočil ďaleko pred Trnovcom a rozrezal podvaly na polovicu ako keby tade utekal Nemecký front..