NAD nepremávala, teda vraj jeden jediný bus odišiel z Bernolákova do Sládkovičova skoro ráno.
S60 nehradený od začiatku premávky až po sprejazdnenie Senca do 8:30.
S65 kompletne zrušený. Stovky bezradných ľudí v Senci na stanici zostalo visieť.
V Senci ZSSK sa predviedla teda maximálne, pokladnica celé ráno zatvorená, záves zatiahnutý a staničný personál tiež nikde. Zahlásili neskôr meškanie REX 1874 z NZ 40 min., ale daný REX bol v Seredi na odklonovej trase. Ľudia si to vyzistili a postupne utekali na prípojné busy smer AS Senec (z prípojných navážajúcich busov ďalej vystupovali ďalší z okolitých dedín). Celý senecký smer tak nemal ani jeden vlak až do 8:30. Autobusy boli totálne prepchaté, zo Senca nevedeli odvážať v 15. min intervale dav na AS, a ešte k tomu zápchy. Samozrejme na vlakové lístky neumožnená preprava, ZSSK NAD tiež nezabezpečená (na infolinke mi to aj potvrdili, že NAD nejazdí), BID zas nevie zariadiť náhradnú prepravu ľudí zo staníc Slovak Linesom. Slovak Lines sa zas vyhovára na koordinátora, ktorý by to mal nariadiť.
Totálna hanba, VHD sa zosypáva a trať 130 sa v priamom prenose rozpadáva. Ľudí však ani tie busy nepresvedčia, pretože nám trvalo 30 min. sa vytrepať vôbec zo Senca na D1. Takže nech sa nikto nečuduje, že každý sadá do auta.
Predsa najdôležitejšie sú dvojjazyčné tabule a zviditeľňovanie sa pred kamerami pri otváraní opráv ciest. Opráv, ktoré by mali byť úplne samozrejmou údržbou.
(Aj diaľnica do Košíc nám funguje v celej dĺžke a plnom profile, železničné trate majú najvyššiu priepustnosť a tretiu najvyššiu cestovnú rýchlosť, operátori VHD dostávajú príspevky na výkony vo verejnom záujme rok vopred, aby mohli nakúpiť moderné vozidlá pre svoje ekologické prevádzky a prevádzkarne.)
My tomu nerozumieme a nás železničiari aj vysmejú. Veď čo majú robiť, keď tam je nehoda, proste stojí sa.
S60 z HLST nepremával opäť medzi 19 a 22 hod., S20 odrieknutý, a vraj je to takto OK. A nemám sa ozývať, lebo nerozumiem tomu. No vážne nerozumiem, prečo dva dni sa občas objavujú trojhodinové diery.
v niektorom z posledných grafikonov jazdy rýchlika PANNONIA z Bukurešti do Prahy (tuším len v tomto smere), stál aj v Bezenye (úsek H-halom - Rajka robil posledný osobák) a to mal 10 a viac vozňov (hlavne v lete). V tom oblúku to bolo úchvatné
Ono hodinový máš iba po Šalu. Ďalej to je dvojhodina mimo špičky + NZ rexy. Preto sa to čaká..
R smer ZV mali dať cez Nitru. Určite by to meškanie bolo menšie a NAD by mala lepšie obraty.
Ináč súhlas.
Aj po obnovení to nebude ideálne pre dlhý úsek Trnovec-Tvrdošovce kade to pôjde jednokolajne. Odserú si to najmä OS.
Tak ak len jazda cez Šalu trvá 20 minút (teda celá cesta vyše polhodiny), tak by som čakal že vlaky budú medzi BA a Šaľou pendlovať podľa CP a cestujúcich z busu preberie nasledujúci vlak. Ak ten bus beztak príde zmeškaný 40 minút, tak to už taká strata pri hodinovom takte nie je. Čakal by nanajvýš posledné večerné vlaky.
Nech je ako chce, rozhodne to nemôže fungovať tak že vyše dvoch dní zostane kompletne rozsypaná doprava na jednom z hlavných koridorov do Bratislavy, bez akéhokoľvek systémového riešenia, len štýlom "jazdíme ako sa podarilo". Jednoducho nemôže, predstavte si že by sme tu mali skutočný IDS a zrazu by sa kvôli tomuto kompletne rozsypali všetky nadväzné autobusové prípoje a doprava v polovici kraja.
Môžme hľadať dôvody prečo sa to nedá, ale cieľ musí byť tieto dôvody odstraňovať tak aby sa to dalo.
Kedže sa šetrí na všetkom tak aj keby vlaky boli tak nemá kto na nich jazdiť pre osekaný vlakový personál.
Vložené OS po Šalu išli skoro presne. Podobne aj S65 po Senec.
Meškali logicky 60-120 min. Novozámocké a R smer ZV. Len presun NAD cez Šaľu v špičke zaberie 20 min. Následne otočka k staniciam Trnovec a ďalším...
Večer by mala fungovať kolaj smer NZ.
Smer BA bude treba vymeniť min.700m.+ zhlavie.
Vagón-y totiž vyskočil ďaleko pred Trnovcom a rozrezal podvaly na polovicu ako keby tade utekal Nemecký front..
Gysev ruší svoje vlaky, pretože infraštruktúra nezvláda "nápor" kvôli odklonom EC, a radšej tie vlaky skrátili po Rajku, než by ich tlačili do Petržalky.
S60 nadalej meska medzi 60 a 100 min., avsak zacali rekonstruovat priecestie v Ivanke, tak dochadza k dalsim meskaniam, dokonca su odrieknute aj popoludnajsie vlaky S65. V popoludnajsej spicke tym padom premava menej, ako polovica vlakov.
Mapa meskani radsej vypli, takze cestujuci ani nezistia, co kedy a ako chodi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk