Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JerryBA #223880:
Klikací odkaz na udalosť je asi takýto - ani jeden tvoj sa mi nepodarilo otvoriť. ?

https://www.facebook.com/events/108071053314253/
Reply on: Pe67 #223871:
Dosť záleží aj od toho, kedy daná električka príde k povelovému kontaktu a kedy sa tým pádom prihlási do križovatky. Ak však príde (napr. zo smeru od PKO) neskoro, resp. neskôr, ako L4/L6 z opačného smeru príde do zastávky, tak radič voľno do odbočenia zaradí až nakoniec. Po rekonštrukcii radiály by tam už mala byť preferencia, takže tieto problémy odpadnú.
Reply on: Jojan #223875:
Horná výhybka sa určite nebude meniť.
Reply on: Ike #223873:
Pevne dufam ze ziadne prehlasenie vozna 1. triedy na druhu nebude. Ten vlak bude mat voznov druhej triedy viac nez dost.
V okolí Blumentálu smerom na Vazovovu sa dnes vytĺkal asfalt, z koľajiska, vyzerá to na výmenu výhybiek a asi aj oblúka k nižšie položeným výhybkám na Vazovovej.
Videné okolo 12. hod.
Reply on: Ike #223873:
*Slovensku
*v závislosti od toho

prepáčte
Reply on: Peon #223858:
Môžem Ťa ubezpečiť, že rakúska strana je o aktivitách na slovensku informovaná a vice-versa. WiFi bude fungovať v závislosti o tom, či sú v zariadeniach dve SIMkarty. V prípade, že hej (na medzištátnych vlakoch je to bežné), bude fungovať WiFi až do Viedne.

Ak to je REx, zrejme v IDS bude. O 1. triedu sa neboj, administratívne sa zrejme na úseku BA - W zmení na 2. podobne ako je to pri RExoch na východe. Záleží len od koeficientu civilizovanosti zo strany ZSSK ako to označí a ako informuje cestujúcich.

Rakúski železničiari majú určite obe ruky ľavé a určite nevedia obsluhovať elektronické zariadenia.
Reply on: Pe67 #223871:
Svojho času tam fungovala podmienená preferencia, ktorá bola viazaná na postavenie výhybiek, resp. si ju vyvolávala električka na povelovom trolejovom kontakte.
Reply on: Ma178rek #223859:
Skôr vidím (dlhodobo) problém v signálnom pláne tejto takmer úplne jednoduchej križovatky. Keď idem v linke 9, tak dosť často tam čakáme neúmerne dlho na signál voľno. Celé riadenie tej križovatky pri Chatam softvér je dosť otrasné.
Reply on: 810zssk #223864:
Tiež sa mi nezdalo že by išlo na obrat bez údržby súpravy.
Jediné riziko je prenášanie prípadných meškaní zo siete ŽSR na tú jednokolajku.

Reply on: Petto #223862:
odbočnú koľaj som myslel e by začalal s mieste bus zastávky chatám sófer smer KV, asi PKO by bolo fajn keby zostalo na svojom mieste ak sa teda ide staviať ale chatám sófer by som posunul aj električkové aj abus zastávky bližšie ku mostu SNP....
Reply on: Ike #223855:
No to divoké P+R po Starým mostom funguje výborne ?
IDS BK s RJ od 1.1. bude, či to bol len predvolebný oyeb?
Reply on: Peon #223858:
Obrat vo Viedni neni problem, suprava sa netoci hned spat. Vracia sa az dalsi den a medzi tym robi EC Vieden - Zahony a spat.
Reply on: S499.1023 #223861:
To je pravda ze by sa dalo, na jednopolozkove nakupy by to nebol problem. Asi tam je iny zadrhel ked v zakaznickych centrach maju samostatne kasy na doplnkovy tovar. Naposledy som tam kupoval nozik-rybicku a obsluha nevedela najst spravny kod do kasy. No hladali ho asi 5 minut bez vysledku.
Reply on: Ma178rek #223859:
A ked sa posunie ta zastavka k vyhybke uz ta 5/9 nebude blokovat 4tku ? Sucasne PKO je polohou samozrejme blbost, ale ak sa postavi Nove Pko tak to bude idealne pri novom namesti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.