Reply on: 810zssk #230731:
Prešiel ako som aj predpokladal všetkými čiže mestom, BSK a aj MD rozvojový variant. Ďalej k tomu samozrejme aj reko trate 110,130 a zvýšenie priepustnosti na 120 a 131.
Ďalej nové zastávky po BA.
Trať 131 by sa dala napojiť aj na Filiálku. V prvých plánoch to aj bolo.
Čo ja viem tak by tam mala končiť cieľová doprava čiže hlavne OS a REX.
810zssk
Podľa jednej koncepcie by sa vlaky mali deliť podľa kategórie - teda jedna stanica by slúžila pre diaľkovú dopravu a druhá pre regionálnu. Napr. R z Trnavy by išli na Hlavnú stanicu, zatiaľ čo Os z Trnavy by išli na Filiálku.
Podľa druhej koncepcie by sa vlaky delili podľa smeru z ktorého prichádzajú - teda napr. všetky vlaky od Senca (R aj Os) by šli na Filiálku a všetky vlaky od Trnavy na Hlavnú stanicu (uvádzam ako príklad nepamätám si ako to mali rozhodené).
Valec predpokladám daný výrok chápe ako priklonenie sa k druhej koncepcií.
Čo majú oba varianty spoločné je ako veľmi z nich už na prvý pohľad kričí, že sa zúfalo hľadá nejake využitie pre Filiálku, namiesto toho aby sa hľadalo dobré dopravné riešenie.