Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #230731:
Prešiel ako som aj predpokladal všetkými čiže mestom, BSK a aj MD rozvojový variant.
Ďalej k tomu samozrejme aj reko trate 110,130 a zvýšenie priepustnosti na 120 a 131.
Ďalej nové zastávky po BA.
Trať 131 by sa dala napojiť aj na Filiálku. V prvých plánoch to aj bolo.
Čo ja viem tak by tam mala končiť cieľová doprava čiže hlavne OS a REX.
Reply on: 810zssk #230731:
Ak to prejde, bude to zase dýka do chrbta verejnej dopravy.
Reply on: S499.1023 #230730:
Pokiaľ viem, v štúdií sú v zásade dva prevádzkové koncepty (+ nejake variantné riešenia) ktoré predpokladajú Filiálku.

Podľa jednej koncepcie by sa vlaky mali deliť podľa kategórie - teda jedna stanica by slúžila pre diaľkovú dopravu a druhá pre regionálnu. Napr. R z Trnavy by išli na Hlavnú stanicu, zatiaľ čo Os z Trnavy by išli na Filiálku.

Podľa druhej koncepcie by sa vlaky delili podľa smeru z ktorého prichádzajú - teda napr. všetky vlaky od Senca (R aj Os) by šli na Filiálku a všetky vlaky od Trnavy na Hlavnú stanicu (uvádzam ako príklad nepamätám si ako to mali rozhodené).

Valec predpokladám daný výrok chápe ako priklonenie sa k druhej koncepcií.

Čo majú oba varianty spoločné je ako veľmi z nich už na prvý pohľad kričí, že sa zúfalo hľadá nejake využitie pre Filiálku, namiesto toho aby sa hľadalo dobré dopravné riešenie.
Reply on: Valec #230729:
No ak vlaky od Kútov a DS budú končiť inde ako na Filiálke, tak to zodpovedá tej dogme o rôznyhc staniciach, či? Podľa mňa sú teda obidve dogmy v zhode a rovnako debilné.
Reply on: S499.1023 #230728:
Tak vždy sa deklarovalo, že Filiálka bude stanica pre prímestskú dopravu, kde budú končiť regionálne vlaky zo všetkých smerov (teda okrem Kútov a Dunajskej Stredy, lebo tie sa tam nemajú kadiaľ dostať).
V zmysle toho je variant "kde sú vlaky z jednotlivých smerov ukončené v rôznych železničných staniciach" presným opakom.

Ale aj tak sa mi najviac páči, ako všetci preferujú Filiálku a pritom tam nebude mať čo jazdiť. V BA budeme mať 3 stanice s vyťaženosťou 2 vlaky za hodinu a jednu (Hlavnú) kde ich pri troche šťastia bude dvojnásobok.
Reply on: Valec #230726:
Podľa Teba áno?
Reply on: akela #230720:
"Mesto Bratislava preferuje alternatívu s výstavbou železničnej stanice Filiálka. Bratislava je zároveň za rozložený variant, kde sú vlaky z jednotlivých smerov ukončené v rôznych železničných staniciach na území mesta."

Neodporuje si toto náhodou?
Reply on: Ričard #230724:
Ušetrenie jedného vodiča.
Reply on: Jadran #230721:
Aký je dôvod na delenú cez víkend?
Reply on: akela #230720:
Ty čo splietaš piate cez deviate, Kačička?
MANy jazdia 3ks ale Solaris som nevidel ani jeden.
Reply on: Ma178rek #230719:
88/2 začína na 74.
88/6 je delená a druhý diel končí kolečkom na 74, potom záťah do vozovne.

kubáčkovci kam vietor tam plášť, stačilo aby expert vstúpil k Matovičovi a už to ide

https://debata.pravda.sk/debata/517638-bude-filialka-dopravnou-spasou-pre-bratislavu/
Reply on: Trolley #230718:
ale neviem či aj potom idú naspať na 88, predpokladám že ten ranný ide najskôr na 74 a následne na 88 a poobedný ide z 88 na 74 a následne po 1 kole z hlavnej do vozovne..

Reply on: Ma178rek #230717:
Vďaka za odpoveď.
Reply on: Trolley #230716:
Su to vozy z linky 88 🙂
Ahojte, zaujímalo by ma ako je to s vozidlom na L74 počas víkendu. Či ide po rannom spoji služobne do / z vozovne, alebo prejazduje na nejakú linku. Ak náhodou ide do vozovne, prečo nerobí dojazd a výjazd s cestujúcimi. Ak prejazduje na inú linku, na akú?
Videodokumentácia DZ Dúbravka - Karlova Ves
https://youtu.be/wwvo-wXcf0A
Reply on: gejza #230713:
Lenže Belgicko (a najmä jeho valónska časť a Brusel) je Albánsko západnej Európy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.